اخبار تکنولوژی

اپل از سیستم عامل watchOS 10 رونمایی کرد

اپل در جریان رویداد WWDC 2023 از سیستم عامل watchOS 10 رونمایی کرد. نسخه‌ای که ویژگی‌های جدیدی داشته و تجربه کاربری بهتری رقم خواهد زد.

در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

  • در کنار watchOS 10، ویجت‌ها به اپل واچ بازگشته‌اند. به سادگی چرخ Digital Crown را بچرخانید تا مجموعه‌ای از ویجت‌ها در زیر واچ فیس  نمایان شود. آنها با توجه به نیاز کاربر در هر زمانی از روز تغییر می‌کنند.
  • دو شماره گیری جدید وجود دارد: پالت و شماره گیری متحرک Peanuts با اسنوپی و وودستاک.
  • اپلیکیشن ساعت جهانی اکنون از رنگ‌های پس زمینه برای انعکاس زمان روز در مناطق زمانی مختلف استفاده می‌کند.
  • برنامه Activity با اضافه شدن نمادهای گوشه برای ناوبری، باکس جایزه بازطراحی شده و نمای تمام صفحه جدید از هر حلقه فعالیت به روز شده است.
  • ویژگی‌های جدید تمرین دوچرخه سواری اضافه شده است: قدرت آستانه عملکردی، مناطق قدرت، حالت تمام صفحه در آیفون و غیره.
  • اپلیکیشن Mindfulness یاد گرفته است که چگونه خلق و خو را ردیابی کند.
  • اپلیکیشن Health یاد گرفته است که مدت زمانی را که در نور روز می‌گذرانید و همچنین فاصله صفحه نمایش شما را اندازه‌گیری کند. این باید به کاهش خطر نزدیک بینی کمک کند.

این آپدیت با اپل واچ سری ۴ و نسخه های بعدی سازگار است. علاوه بر این، کاربران به آیفونی نیاز خواهند داشت که از iOS 17 پشتیبانی کند. اولین نسخه بتای watchOS 10 بلافاصله پس از ارائه در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفت. برند کوپرتینویی پاییز امسال نسخه نهایی را ارائه خواهد کرد. انتظار داریم شرکت اپل در رویداد سپتامبر امسال نسل جدید اپل واچ را معرفی کند.

 سیستم عامل watchOS 10

ساعتی که قطعا طراحی بهبودیافته در کنار سخت افزاری بهتر را با سیستم عامل watchOS 10 ارائه می‌دهد. اپل درصدد است تا سیستم عامل‌های جدید را برای دستگاه‌های مختلف خود منتشر کند. بنابراین با ویژگی‌هایی جذابی که تدارک دیده شده، انتظار داریم استقبال خوبی از دستگاه صورت گیرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا