اخبار

آمار نجومی سامسونگ با گلکسی اس ۸

آمار نجومی سامسونگ با گلکسی اس ۸گلکسی اس ۸

تلفن‌های همراه گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس شروع فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده‌اند. این دو پرچم‌دار اخیر سامسونگ در زمینه پیش‌فروش توانستند بهترین رکورد را برای این کمپانی به ثبت برسانند. همچنین این دو دستگاه نیز از لحاظ عملکرد نسبت به سری گلکسی اس ۷ سامسونگ به میزان ۳۰ درصد بهبود عملکرد داشته‌اند. به‌این‌ترتیب فروش فوق‌العاده این دو دستگاه چندان جای تعجب ندارد.

با این حال سوال مطرح شده در این زمینه این است که چگونه این فرض‌ها به فروش‌های حقیقی تبدیل می‌شوند؟ بر اساس تخمین‌های آماری ارائه شده در ماه گذشته فروش سالانه این دو دستگاه به ۵۰ میلیون عدد خواهد رسید و به نظر می‌رسد که سامسونگ نیز با ارائه رقم فروش رسمی خود می‌خواهد مهر تایید را بر روی این داده‌های آماری بزند.

سامسونگ در این رابطه بیان کرده است که در سراسر جهان تاکنون موفق شده است تا ۵ میلیون دستگاه از این دو پرچم‌دار خود را به فروش برساند و این آمار فروش در سراسر جهان به روندی مشابه در حال پیشرفت است. لازم به ذکر است که این دو پرچم‌دار در ماه گذشته به‌صورت رسمی در بازارهای ایالات متحده، کانادا و شماری از کشورهای اروپایی عرضه شدند.

با این حال نکته جالب در اینجا این است که تلفن‌های همراه گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس هنوز در تمامی بازارهای کشورهای مختلف منتشر نشده‌اند و انتظار می‌رود که این دو دستگاه در انتهای ماه میلادی جاری به ۱۲۰ کشور ارائه شوند. انتظار می‌رود که فروش این دو دستگاه هوشمند تا شش ماه نخست سال میلادی جاری به ۲۰ میلیون دستگاه برسد.

به‌علاوه سامسونگ در واقع انتظار دارد که بتواند در طول یک سال ۵۰ الی ۶۰ میلیون از این دو پرچم‌دار خود را در سراسر جهان به فروش برساند. همچنین انتظار می‌رود که فروش نسخه بزرگ‌تر این دو دستگاه یعنی گلکسی اس ۸ پلاس به دلیل صفحه نمایش بزرگ‌تر و باتری با ظرفیت بیشتر به نسبت نسخه کوچک‌تر یعنی گلکسی اس ۸ بیشتر باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا