اخبار

اچ‌تی‌سی One M9 رسما در ایران معرفی شد

۲۰۱۵۰۴۲۱_۱۰۵۱۱۸+
امروز شرکت HTC طی مراسمی که با حضور احصاب رسانه و مدیران ارشد خاورمیانه و آفریقای اچ تی سی برگذار شد، از برچمدار جدید خود یعنی HTC One M9 رونمایی کرد.
این مراسم در ساعت ۱۱ اول اردیبهشت ۹۴ با سخنرانی حمیدرصا نیکدل مدیر روابط عمومی شرکت اچ تی سی ایران آغاز و از پس خوش آمدگویی ایشان، نیکیتاس گلیکاس نایب رئیس ارشد اجرایی اچ‌تی‌سی در خاورمیانه و آفریقا سخنرانی خود را آعاز کردند.
htc_m9_event_02
نیکیتاس گلیکاس، در این زمینه گفت:« جدیدترین تلفن هوشمند ما، با ارائه دستگاه تلفنی که هوشمندانه با شما سازگار است و خلق تجربه ای بی‌نظیر تر از همیشه، یک بار دیگر از مرزهای نوآوری و طراحی  فراتر رفته است.» او در ادامه گفت:« ما در اچ‌تی‌سی همه تلاش خود را به ایجاد برندی در زمینه نوآوری، دانش کاربری و ارزشمندی معطوف کرده‌ایم. ما میخواهیم که محصول ما بخشی از وجود کاربران ما و جزو جدا نشدنی زندگی آنها باشد. M9 به معنای واقعی تلفن هوشمند انتخاب کسانی است که شیفته فناوری و علاقه‌مندان سبک زندگی نوین اند. »
به گفته نیراج ست، مدیر بازاریابی اچ‌تی‌سی درخاورمیانه و آفریقا:« HTC One M9 به دلیل جذابیت، سازگاری هوشمند و قابلیت شخصی سازی بالایی که دارد، بعد دیگری از شماست. ما اعتقاد داریم که ایرانی ها از مزایای متنوعی که این گوشی با تجربه کاربری غنی و  ویژگی هایی که  به سبک زندگی آنها می‌آورد لذت خواهند برد.»
HTC M9 s_3
در ادامه مراسم دنیل خیاط، مدیر محصول شرکت اچ تی سی در خاورمیانه و آفریقا، به بیان مشخصات سخت افزاری این پرچمدار پرداخت، به گفته دنیل خیاط، در این گوشی که از طراحی نوآورانه ای بهره‌‌مند است، زمینه گوشی قابل شخصی سازی است تا شما تجربه ای بی‌بدیل داشته باشید. به این معنا که در آن عکس‌های محبوب‌تان هوشمندانه تحلیل می‌شوند و ظاهر و حال و هوای اپلیکیشن‌های شما و رنگ زمینه و پس‌زمینه گوشی مطابق آن تغییر می‌کند.HTC One M9 از دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی بهره‌مند است که قابلیت فیلمبرداری با کیفیت تصویر ۴K نیز دارد. دوربین جلویی که مجهز به UltraPixel™  است، عکاسی در نور کم را آسان می‌کند. HTC BoomSound™ که با سیستم صوتی ۱/۵ کاناله Dolby® ترکیب شده، کیفیت صدایی فوق‌العاده و چندبعدی سینمایی ارائه می‌دهد. HTC BlinkFeed™ که هوشمندتر شده، به شما کمک می‌کند مکان‌های ارزشمند دور و بر خود را با استفاده از اطلاعات جغرافیایی پیدا کنید و به نظرات موجود در مورد علاقه‌مندی‌ها و اخبار و اطلاعات مفید مربوط به موقعیت جغرافیایی‌ای که در آن هستید، دسترسی داشته باشید.
برای دستیابی به بهترین تجربه از اتصال تلفن هوشمند و تلویزیون، اپلیکیشن Peel Smart Remote به صورت اختصاصی پیش‌نصب شده است. این اپلیکیشن پل ارتباطی مداومی میان شما و برنامه‌های مورد علاقه‌تان است و حتی عادت‌های شما در تماشای برنامه‌های تلویزیونی را فرا می‌گیرد و دستگاه تلفن راهنمای پخش برنامه‌ها را در اختیارتان می‌گذارد و کنترل تلویزیون شما می‌شود. در نهایت گلیکاس درباره زمان و نوع عرضه این گوشی در بازار ایران گفت که از امروز M9 در سه رنگ نقره ای، خاکستری و طلایی توسط گارانتی های یاس، آرین و مایکروتل پلاس عرضه خواهد شد.
به طور کلی می توان گفت HTC One M9، یک تلفن هوشمند قدرتمند و نوآورانه با تنوع رنگی مختلفی ارائه می‌شود: نقره ای با لبه های طلایی، خاکستری مفرغین و طلایی با لبه های براق است.
HTC M9 s_1
پس از سخنرانی، نوبت به قسمت پرسش و پاسخ رسید، یکی از خبرنگاران در مورد نوع طراحی سری One سوال پرسید که آیا این نوع طراحی همچنان در گوشی بعدی M10 هم تکرار خواهد شد ؟ نیکیتاس به این سوال اینگونه پاسخ داد که “ما به این نوع طراحی افتخار میکنیم، اما در طول سال طی بررسی هایی که انجام خواهد شد تصمیم گیری خواهیم کرد که این سبک طراحی تکرار شود یا خیر”. خبرنگار دیگری در مورد داغ کردن بدنه گوشی M9 سوال پرسیدند، که دنیل خیاط گفت “در سری اول این محصول اشکالات نرم افزاری وجود داشت که با ارائه آپدیت های بعدی این مشکل در نسخه های نهایی و موجود برطرف شده است”. سوال دیگر در مورد حذف قابلیت Auto Focus در این گوشی سوال شد که دنیل در این خصوص گفت “گوشی M9 نیازی به قالبیت Auto Focus ندارد”
بعد از مراسم پرسش و پاسخ نوبت به کنسرت گروه دنگ شو رسید و این گروه نیز تعدادی از ترانه های خود را برای حضار به صورت زنده اجرا کرد.
بعد از این مراسم خبرنگاران به سالن تجربه کاربری با گوشی رفتند و از نزدیک با گوشی M9 کار کردند. اچ تی سی دو اتاق مجزا برای تست BoomSound و دوربین سلفی این پرچمدار در کنار سالن تجربه کاربری در نظر گرفته بودند.
HTC M9 s_21 HTC M9 s_11
 
 
 
دیگر تصاویر این مراسم
 

نمایش بیشتر

‫۵ دیدگاه ها

  1. به نظر من دوربین این گوشی اصلا به دوربین S6 سامسونگ نمیرسه. من خودم این مورد رو تست کردم و واقعا کیفیتی که سامسونگ S6 داره حرف نداره

  2. کیفیتی که اس ۶ داره حرف نداره ! ولی مولتی تسک این گوشی رو هم هیچکدوم از گوشی ها ندارن !
    این گوشی خیلی عالیه ! الان که m8 دارم ؛ تصور میکنم m9 دیگه چی باشه !

    1. دقیقا داداش رضا
      توی مطلب سونی زد۴ هم گفتم: طراحی تکراری باعث میشه که کاربر زده بشه و یکی از عامل های ورشکستگی سونی هم همین بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا