اخبار

ایرانسل رمضان امسال مکالمه،پیامک، اینترنت و شارژ رایگان اعطا میکند

ramezan-irancell

ایرانسل با اعلام جزئیات جشنواره رمضان۹۴ خود، از عرضه یک هفته مکالمه و پیامک هدیه نامحدود، شارژ ۲برابری رایگان و اعطای مجموعا ۱گیگابایت ترافیک اینترنت رایگان ۵ماهه به مشترکان جدید و همچنین ارائه طرح ۱۲ ساعت خوش برای برقراری مکالمه و تبادل پیامک، مکالمه سحرگاهی رایگان، عرضه سرویس گروه طلایی، شارژ هدیه و طرح تعرفه قرمز ویژه رمضان به تمامی مشترکان جدید و قدیمی خود خبر داد.

 

یک هفته مکالمه و پیامک نامحدود

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، تمامی مشترکان جدید سیمکارتهای اعتباری ایرانسل در بازه زمانی ۱ تا ۲۳ تیرماه سال جاری، با فعال سازی سیمکارت اصلی و یا هدیه خود و خرید اولین شارژ حداقل هزار تومانی، از یک هفته مکالمه و پیامک هدیه نامحدود داخل شبکه بهرهمند خواهند شد.

براساس خط مشی استفاده منصفانه در این طرح، هر کاربر قادر به ارسال حداکثر ۱۰هزار پیامک داخل شبکه است.

مشترکان جدید، با خرید هر شارژ حداقل ۵هزار تومانی، ۲ برابر مبلغ شارژ خریداری شده در همان روز اعتبار شگفت انگیز مکالمه ایرانسلی دریافت میکنند. اطلاع از باقیمانده این اعتبار هدیه با شمارهگیری کددستوری #۳۲*۱۴۱* امکان پذیر است.

 

۱گیگابایت اینترنت رایگان

همچنین با فعال سازی سیمکارت و اولین شارژ حداقل ۲هزار تومانی، ۵۰۰ مگابایت اینترنت همراه هدیه برای ۵ ماه شامل ماهیانه ۱۰۰ مگابایت ترافیک اینترنت رایگان به مشترکان جدید سیمکارتهای اعتباری ایرانسل تعلق میگیرد.

مشترکان جدید ایرانسل، در صورت تمایل میتوانند ظرف مدت یک هفته پس از فعال سازی سیمکارت اصلی، یک سیم کارت هدیه دریافت کنند. برای درخواست سیم کارت هدیه لازم است یک پیامک بدون متن به شماره ۲۱۱۲ ارسال شود تا کدپستی ثبت شده در سیستم برای مشترک ارسال شود. در صورت صحت این کد پستی، میبایست برای تایید نهایی یک پیامک دیگر به شماره ۲۱۱۵ ارسال شود. سیم کارت هدیه، بدون هزینه به نشانی مشترک ارسال میشود و با فعالسازی این سیمکارت و اولین شارژ حداقل ۲هزار تومانی، ۵۰۰ مگابایت اینترنت همراه رایگان با همین شرایط به سیمکارت هدیه نیز تعلق میگیرد.

مشاهده اعتبار باقیمانده اینترنت همراه هدیه، با شمارهگیری کددستوری #۲۸*۱۴۱* در هر لحظه امکان پذیر است.

 

طرحهای یک هفته مکالمه و پیامک هدیه نامحدود، شارژ ۲برابر رایگان و ترافیک اینترنت هدیه، شامل شارژ شگفت انگیز و یا دریافت شارژ از طریق سرویس شارژ خط به خط نمیباشند.

ramezan-irancell3

۱۲ ساعت مکالمه و پیامک رایگان

از سویی دیگر، تمامی مشترکان جدید و قدیمی سیمکارتهای اعتباری ایرانسل با استفاده از طرح “۱۲ساعت خوش” میتوانند با شمارهگیری کددستوری #۳*۳*۳*۵۵۵* و پرداخت ۳هزار تومان، از ساعت ۱۲ شب تا ۱۲ ظهر روز بعد و برای مجموعا ۶ ساعت، مکالمه رایگان ایرانسلی داشته باشند.

کاربران حرفهای پیامک هم میتوانند با شمارهگیری کددستوری #۴*۳*۳*۵۵۵* و پرداخت ۵۰۰ تومان، از ساعت ۱۲ شب تا ۱۲ ظهر روز بعد، هزار پیامک ایرانسلی رایگان ارسال کنند.

 

مکالمه رایگان در جزیره هوشمند ایرانسل

مشترکان خدمات جزیره ایرانسل میتوانند در ماه مبارک رمضان امسال، علاوه بر تخفیف های فوقالعاده در ساعات مختلف روز، تا ۱۰۰ درصد تخفیف مکالمه سحرگاهی دریافت کنند. مشترکان برای استفاده از این تخفیفهای هوشمند لازم است با شمارهگیری کد #۱*۱۳۵* و یا ارسال عدد ۱ به شماره ۱۳۵، به صورت رایگان به عضویت سرویس جزیره هوشمند درآیند.

محاسبه و اعمال تخفیف مکالمه در این سرویس، براساس ترافیک شبکه و به صورت هوشمند انجام میشود. میزان تخفیف درلحظه مشترک، با فعالسازی قابلیت پخش سلولی گوشی روی نمایشگر تلفن همراه و یا شماره گیری کد #۰*۱۳۵* امکانپذیر است.

 ramezan-irancell4

گروه طلایی

تمامی مشترکان سیمکارتهای اعتباری ایرانسل میتوانند با ایجاد یک گروه طلایی از شمارههای ایرانسل دوستان و یا همکاران خود از ۲۰ درصد تخفیف در برقراری تماس با اعضای گروه برخوردار شوند.

برای ایجاد این فهرست ویژه کافی است ۲ شماره اعتباری ایرانسلی دیگر به دلخواه و با شمارهگیری کددستوری #۳۴۰* در “فهرست طلایی” ثبت شوند. هزینه عضویت در این سرویس ماهیانه ۲هزار تومان تعیین شده است.

 ramezan-irancell5

شارژ هدیه و طرح قرمز

تا ۲۸ تیرماه، با هربار شارژ حداقل ۵هزار تومانی، معادل مبلغ شارژ در همان روز، شارژ شگفت انگیز مکالمه ایرانسلی به مشترکان تعلق میگیرد. اطلاع از باقیمانده این اعتبار هدیه از طریق شمارهگیری کددستوری #۳۲*۱۴۱* ممکن است. این طرح شامل شارژ شگفت انگیز و یا دریافت شارژ خط به خط نمیشود.

همچنین طرح تعرفه قرمز، در ماه مبارک رمضان با امکان مکالمه رایگان عرضه میشود. بر این اساس مشترکان اعتباری ایرانسل میتواند این طرح را فعال کرده و از ساعت ۱ تا ۹ صبح، ۲ ساعت مکالمه رایگان ایرانسلی داشته باشند.

فعال سازی این طرح به صورت هفتگی با هزینه ۲هزار تومان و با شمارهگیری #۱*۱*۳*۵۵۵* و به صورت ماهانه با هزینه ۴هزار تومان و با شماره گیری #۱*۲*۳*۵۵۵* امکان پذیر است.

در صورت فعالسازی هر یک از طرحهای تخفیفی ایرانسل نظیر پیشنهادهای تشویقی، طرحهای تعرفه رنگی، شارژ شگفت انگیز و جزیره هوشمند ایرانسل، تا پایان اعتبار طرح مربوطه، امکان خرید طرح دیگری وجود نخواهد داشت. اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره رمضان ایرانسل از طریق وبسایت رسمی این اپراتور تلفن همراه کشور به نشانی www.irancell.ir قابل مشاهده است.

/پایان خبر/

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا