اخبار تکنولوژی

ایربادز باسئوس Eli 1i Fit رونمایی شد

باسئوس جدیدترین هدفون TWS گوش باز خود را با نام ایربادز باسئوس Eli 1i Fit در بازار چین عرضه کرده است. قیمت این هدفون ۱۸۹ یوان (۲۶ دلار) است و برای پیش خرید در JD.com آماده است. این هدفون به طور رسمی از ۱۹ آگوست به فروش خواهد رسید.

این هدفون با طراحی ارگونومیک و سیم حافظه با قدرت بالا برای انعطاف پذیری و دوام، راحتی را ارائه می‌دهد. طراحی گوش باز با کاهش فشار داخل گوش و حفظ آگاهی از اطراف، ایمنی شنوایی را افزایش می‌دهد.

ایربادز Eli 1i Fit مجهز به درایورهای دینامیکی ۱۶.۲ میلیمتری با روکش تیتانیوم کامپوزیت هستند که باس قدرتمند، فرکانس‌های متوسط ​​و بالا غنی و به طور کلی تجربه صدای پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهند. این هدفون همچنین با یک خروجی صدا با زاویه ۲۰ درجه طراحی شده که کاملاً متناسب با کانال گوش است و پخش صدا را به حداقل می‌رساند.

این هدفون از الگوریتم تقویت باس تطبیقی ​​هوش مصنوعی برای غنی‌سازی صدا و ارائه باس عمیق استفاده می‌کند که آن‌ها را هم برای گوش دادن عادی و هم برای سبک زندگی فعال ایده‌آل می‌کند. علاوه بر این، هدفون از بلوتوث ۵.۴ برای اتصال مطمئن و کم تأخیر و مصرف انرژی کارآمد استفاده می‌کند.

باسئوس Eli 1i Fit از راه رسید

این محصول باسئوس همچنین دارای قابلیت حذف نویز ENC با میکروفون دوگانه برای تماس‌های واضح‌تر با فیلتر کردن نویز پس‌زمینه و انتقال صدای جهت‌دار برای صدای دقیق و بدون درز هستند.

Eli 1i Fit عمر باتری قابل توجهی را ارائه می‌دهد، با حداکثر ۱۲ ساعت در هر هدفون و ۴۵ ساعت در مجموع با کیس شارژ. آنها همچنین از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند و تنها با یک بار شارژ ۱۰ دقیقه‌ای ۲ ساعت طول عمر باتری دارند. این برند قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه را نیز در نظر گرفته است.

این هدفون در دو رنگ مشکی ستاره‌ای و سفید ماه روشن عرضه می‌شوند و دارای ویژگی‌های قابل تنظیم از طریق اپلیکیشن Baseus هستند که کاربران می‌توانند وضعیت باتری را بررسی کنند، حالت‌های گیمینگ را تنظیم و جلوه‌های صوتی را تغییر دهند.

در دیگر خبرها سازنده لوازم جانبی فناوری چینی Baseus یک جفت هدفون بلوتوث روی گوش جدید به نام باسئوس Bass 35 Max را روانه بازار کرده است. این هدفون عمر باتری طولانی و مقرون به صرفه بودن را در اولویت قرار می‌دهد و آنها را به گزینه‌ای قانع کننده برای شنوندگانی که بودجه کمی دارند و میل به بیس قوی و تجربه‌های صوتی فراگیر دارند تبدیل می‌کند.

Bass 35 Max دارای طراحی آشنای روی گوش با گوش‌های کاملاً بسته برای جداسازی نویز غیرفعال است. گوشواره‌ها به طور سخاوتمندانه با مموری فوم پوشانده شده‌اند تا حتی برای کسانی که عینک می‌زنند، جا بیفتند. هدبند برای قرار دادن اشکال مختلف سر قابل تنظیم است و کل مجموعه برای حمل آسان تا می‌شود. با وجود پد راحت، وزن این هدفون ۲۳۴.۵ گرم است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا