اخبار تکنولوژی

ایربادز بیسوس Encok W2i معرفی شد

بیسوس ایربادز Encok W2i مقرون به صرفه را در بازار چین معرفی کرده است. این پس از عرضه موفقیت‌آمیز هدفون‌های مقرون‌به‌صرفه Encok WM01 TWS صورت می‌گیرد.

با توجه به مشخصات، هدفون به دلیل درایورهای دینامیکی چشمگیر ۱۳ میلی‌متری خود متمایز می‌شوند که از مدل‌های معمولی درون گوش بزرگ‌تر هستند و کیفیت صدای غنی‌تر و دقیق‌تری ارائه می‌دهند.

از نظر طراحی، هدفون با شیب ۴۵ درجه برای قرارگیری ایمن در گوش و خروجی صدای جمع و جور ۶ میلی‌متری برای اطمینان از راحتی بدون ایجاد ناراحتی طراحی شدند. آنها همچنین دارای یک دیافراگم PU + PEK در واحد بلندگو برای صدای با کیفیت بالا با جزئیات غنی، اعوجاج کم و کشش بالا هستند.

این هدفون‌ها وزن سبکی دارند و ۳.۸ گرم وزن هر گوشی  بوده و برای کاربرانی که کانال‌های گوش کوچک‌تری دارند ایده‌آل هستند و راحتی و کیفیت صدا را در اولویت قرار می‌دهند. این مدل دارای بلوتوث ۵.۳ بوده که اتصال پایدارتر را با کاهش افت کیفیت صدا تضمین می‌کند که برای حفظ یک تجربه صوتی یکپارچه بسیار مهم است.

بیسوس Encok W2i با طراحی دارای ارگونومیک

آن‌ها از پروتکل‌های رمزگشایی AAC/SBC پشتیبانی می‌کنند که در تجهیزات صوتی بلوتوث با کیفیت بالا استاندارد هستند. علاوه بر این، هدفون دارای میکروفون دوگانه برای کاهش نویز، تضمین ارتباط شفاف و فیلتر کردن موثر نویز محیط برخوردار است. هدفون TWS همچنین دارای عمر باتری قابل توجهی بوده و ۶ ساعت پخش مداوم را در هر هدفون ارائه می‌دهند.

با کیس شارژ، کل عمر باتری به ۳۵ ساعت افزایش می‌یابد. علاوه بر این، زمان شارژ سریع در حدود ۱.۵ ساعت، این هدفون را به یک انتخاب قابل اعتماد برای جلسات گوش دادن طولانی تبدیل می‌کند. علاوه بر این، Encok W2i همچنین دارای ویژگی‌های کاربردی مانند کنترل‌های حرکتی برای عملکرد آسان، از جمله کنترل موسیقی، پاسخگویی به تماس و دستیارهای صوتی است. آنها در چهار گزینه رنگ سفید، مشکی، بنفش و صورتی عرضه می‌شوند که به ترجیحات سبک‌های مختلف پاسخ می‌دهند.

قیمت این هدفون ۷۹ یوان (۱۱ دلار) است و اکنون از JD.com در دسترس است. بیسوس در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های مختلف همراه سازد و بزودی گزینه‌های جدیدی را معرفی و عرضه می‌کند. این برند در تلاش بوده تا هدفون‌ها و محصولات صوتی جدیدی را برای سال ۲۰۲۴ تدارک بیند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا