اخبار تکنولوژی

ایربادز MeloBuds Neo کیو سی وای با کیس شفاف معرفی شد

QCY هدفون TWS جدیدی به نام ایربادز MeloBuds Neo را در بازار چین عرضه کرده است. این هدفون اکنون در JD.com با قیمت ۱۳۹ یوان (۱۹ دلار) به فروش می‌رسد.

این هدفون دارای یک درب کیس شارژ شفاف هستند که اجزای داخلی را به نمایش می‌گذارد و ظاهری متمایز و مدرن ایجاد می‌کند. طراحی واضح امکان دید مستقیم از هدفون و ساقه‌های آنها را که با الگوهای مدار پیچیده‌ای تزئین شده‌اند، می‌دهد.

هدفون‌ QCY MeloBuds Neo دارای یک درایور دینامیک ۱۰ میلی‌متری با بلندگوی بیوفیلم کاغذ پشمی هستند که میدان صوتی وسیع و صدای واضحی را ارائه می‌دهند. آنها نه افکت صوتی قابل تنظیم از جمله پاپ، راک، کلاسیک و باس سنگین را ارائه می دهند که از طریق برنامه QCY قابل تنظیم هستند.

این هدفون عمر باتری قابل توجهی را ارائه می‌دهند و تا ۷ ساعت با یک بار شارژ و در مجموع ۲۴ ساعت با کیس شارژ پخش می‌شوند. همچنین دارای صفحه نمایش باتری هوشمند است که میزان باتری هر دو هدفون را نشان می‌دهد و زمانی که درب آن باز می‌شود یا هدفون‌ها به عقب باز می‌شوند.

از نظر اتصال، هدفون دارای بلوتوث ۵.۳ هستند که اتصال پایدار را با فاصله ارتباطی تا ۱۰ متر تضمین می‌کند. آنها همچنین از اتصال هوشمند دو دستگاه پشتیبانی می‌کنند و به کاربران این امکان را می‌دهند که به طور همزمان دو دستگاه را به هم متصل کرده و به راحتی بین آنها سوئیچ کنند. این هدفون همچنین با تأخیر کم ۶۸ میلی‌ثانیه عرضه می‌شود که آن‌ها را برای بازی مناسب می‌کند.

ایربادز MeloBuds Neo از راه رسید

ایربادز MeloBuds Neo همچنین دارای چهار میکروفون برای کاهش نویز تماس است که با ساختار مقاوم در برابر صدای باد تقویت شده است. ارتباط صوتی واضح را حتی در محیط‌های پر سر و صدا تضمین می‌کند. این هدفون همچنین با استاندارد IPX5 در برابر آب مقاوم هستند و برای استفاده در هنگام تمرین یا در باران ملایم مناسب هستند.

هدفون‌ با کنترل‌های لمسی هوشمند، گزینه‌های سفارشی‌سازی برنامه از جمله تنظیمات EQ و ارتقاء سیستم‌افزار ارائه می‌شوند. آنها با iOS و Android سازگار هستند و از پروتکل های HFP، A2DP و AVRCP پشتیبانی می کنند.

هدفون ها جمع و جور هستند و دارای رابط شارژ Type-C با ابعاد ۲۱.۵ در ۳۲.۵ در ۲۳.۵ میلیمتر برای هدفون و ۵۵.۰ در ۵۵.۰ در ۲۵.۲ میلیمتر برای جعبه شارژ هستند. برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است به سایت این شرکت مراجعه کنید یا وارد فروشگاه مورد اشاره مراجعه کنید تا اطلاعات کاملی بدست آورید. کیو سی وای برند نام آشنای چینی در این زمینه است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا