اخبار

ای او اس۱۰ تا چند روز دیگر ( ۲۳ شهریور ماه ) عرضه می شود

اپل لحظاتی پیش در کنفرانس رسمی خود، از آخرین نسخه‌ی گوشی‌‌های هوشمند خود با نام آیفون ۷ معرفی کرد. اپل همچنین در کنار معرفی پرچمدارهای خود، زمان انتشار آخرین نسخه‌ی سیستم عامل iOS را نیز اعلام کرد. کاربران گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اپل می‌‌توانند ۲۳ شهریور سیستم عامل خود را آپدیت کنند.
 
آخرین نسخه‌ی سیستم عامل مخصوص گوشی‌های اپل، کمتر از یک هفته‌ی دیگر منتشر می‌شود. این خبر در کنار معرفی آیفون‌های جدید در کنفرانس اپل اعلام شد. iOS 10 در تاریخ ۲۳ شهریور برای کاربران دستگاه‌های اپل منتشر می‌شود.
 
در آخرین نسخه‌ی iOS فضای جدیدی به نام Home در نظر گرفته شده است تا کاربران قارد باشند تمام دستگاه‌های متصل به HomeKit را مشاهده و کنترل کنند. دستیار صوتی سیری نیز در این نسخه از سیستم عامل اپل بهبود‌های متعددی را تجربه کرده است و اکنون امکان اعمال برخی کنترل‌ها را درون اپلیکیشن‌ها نیز دارد.
 
در iOS 10 کاربر با برداشتن گوشی می‌تواند نوتیفیکیشن‌های آن را مشاهده کند و تاچ سه بعدی نیز امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نرم‌افزار iMessage نیز تغییرات گسترده‌ای را تجربه کرده است. پشتیبانی از فرمت تصویر RAW نیز در این نسخه از سیستم عامل iOS، امکانات بیشتری را در اختیار افراد مشتاق به حوزه‌ی عکاسی قرار می‌دهد.
 

منبع thenextweb
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا