بررسی‌ تخصصی

بازی بدون مرز: بهترین تبلت برای گیمرها

در دنیای امروز، تبلت‌ها فراتر از ابزارهای ساده برای وب گردی و انجام کارهای روزمره به حساب می‌آیند. در واقع با پیشرفت‌های چشمگیر در زمینه سخت افزار و نرم افزار، تبلت‌ها به دستگاه‌های قدرتمندی تبدیل شده‌اند که می‌توان از آن‌ها برای انجام کارهای مختلف، از جمله بازی، استفاده کرد. اگر به دنبال خرید تبلت برای بازی هستید، گزینه‌های مختلفی در بازار پیش روی شما است. به همین علت در این مطلب قصد داریم تا به بررسی بهترین تبلت‌های موجود در بازار برای گیمرها پرداخته و به شما کمک می‌کنیم تا با توجه به نیازها و بودجه خود، بهترین تبلت را انتخاب کنید.

نکات مهم برای خرید تبلت گیمینگ

برای اطلاع از قیمت و خرید کالای دیجیتال مانند خرید اینترنتی تبلت گیمینگ باید چند فاکتور مهم را مد نظر قرار دهید تا بتوانید تبلت مناسبی را خریداری کنید. از مهم‌ترین این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پردازنده: قلب تبلت، پردازنده آن است. تبلت ها برای اجرای بازی‌های سنگین، به پردازنده‌ای قدرتمند مانند Snapdragon 8 یا Apple M4 نیاز دارند.
  • گرافیک: پردازنده گرافیکی نیز برای تجربه روان بازی‌های سه بعدی و با جزئیات بالا بسیار مهم است. بنابراین به دنبال تبلتی باشید که از پردازنده گرافیکی قدرتمندی مانند Adreno 730 یا Mali-G78 برخوردار باشد.
  • نمایشگر: نمایشگر تبلت باید از وضوح تصویر بالا، نرخ تازه سازی سریع و زمان پاسخگویی کم برخوردار باشد تا از تجربه بصری لذت بخشی در هنگام بازی برخوردار شوید.
  • حافظه: برای ذخیره سازی بازی‌ها و برنامه‌ها به حافظه داخلی کافی نیاز دارید. همچنین، اگر قصد دارید بازی‌های سنگین را نصب کنید، به دنبال تبلتی باشید که قابلیت ارتقای حافظه را داشته باشد.
  • قیمت: تبلت‌های گیمینگ می‌توانند از نظر قیمت طیف گسترده‌ای داشته باشند. قبل از خرید، بودجه خود را تعیین کرده و با توجه به قیمت تبلت محصول مناسبی را خریداری کنید.

بهترین تبلت‌های گیمینگ در سال ۲۰۲۴

اگر به دنبال خرید بهترین تبلت گیمینگ هستید، پیشنهاد ما این است که به سراغ تبلت‌های زیر آمده و برای خرید بهترین گزینه نسبت به نیازمندی های خود اقدام کنید:

iPad Pro 13

بهترین تبلت‌های گیمینگ در سال 2024

iPad Pro 13 یکی از بهترین تبلت‌هایی به حساب می‌آید که می‌توانید برای خرید آن اقدام کنید. iPad Pro 13 مجهز به قدرتمندترین پردازنده‌ها و بالاترین قدرت گرافیکی است. در این تبلت شاهد نمایشگر ۱۳ اینچی Liquid Retina XDR هستیم که برای تجربه بازی‌های سه بعدی ایده آل است. مشخصات فنی این دستگاه به شرح زیر است:

صفحه نمایش ۱۳ اینچی Ultra Retina Tandem OLED
دوربین ۱۲ مگاپیکسل
رم ۸ یا ۱۶ گیگابایت
حافظه داخلی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت و ۱ یا ۲ ترابایت
چیپست Apple M4
پردازنده گرافیکی Apple GPU
باتری ۱۰۲۹۰ میلی آمپر ساعت
وزن ۵۷۹ گرم

Samsung Galaxy Tab S9 Ultra

Samsung Galaxy Tab S9 Ultra یکی از برترین تبلت‌های سامسونگ است که نمایشگر ۱۴.۶ اینچی Super AMOLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز داشته و مجهز به پردازنده قدرتمند Snapdragon 8 Gen 2 و پردازنده گرافیکی Adreno 740 است.

صفحه نمایش ۱۴.۶ اینچ Dynamic AMOLED 2X
دوربین ۱۳ مگاپیکسل
رم ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت
حافظه داخلی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت
چیپست Snapdragon 8 Gen 2
پردازنده گرافیکی Adreno 740
باتری ۱۱۲۰۰ میلی آمپر ساعت
وزن ۷۳۲ گرم

Lenovo Legion Y700

Lenovo Legion Y700

اگر قصد دارید تا برای خرید تبلت گیمینگ به سراغ محصولی بروید که قیمت آن پایین‌تر باشد، می‌توانید برای خرید تبلت Lenovo Legion Y700 اقدام کنید. این تبلت مخصوص بازی از پردازنده Snapdragon 8 Gen 1، پردازنده گرافیکی Adreno 730 و نمایشگر ۸.۸ اینچی LCD با نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز برخوردار است. همچنین، از سیستم خنک کننده اختصاصی برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد دستگاه در هنگام بازی‌های طولانی بهره می‌برد.

صفحه نمایش ۸.۸ اینچ IPS LCD
دوربین ۱۳ مگاپیکسل
رم ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت
حافظه داخلی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت
چیپست Snapdragon 8+ Gen 1
پردازنده گرافیکی Adreno 730
باتری ۶۵۵۰ میلی آمپر ساعت
وزن ۳۵۰ گرم

Asus ROG Flow Z13

اگر قیمت روز تبلت برای شما مهم نیست و فقط می‌خواهید یک تبلت فوق العاده قدرتمند بخرید، می‌توانید به سراغ Asus ROG Flow Z13 بیایید. این تبلت هیبریدی به عنوان تبلت و همچنین لپ تاپ قابل استفاده است و از پردازنده قدرتمند AMD Ryzen 9 6900HS و پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3050 بهره می‌برد. این مشخصات سخت افزاری باعث شده تا این محصول یکی از برترین تبلت‌های موجود در بازار شود.

صفحه نمایش ۱۳.۴ اینج IPS LCD
رم ۱۶ گیگابایت
حافظه داخلی ۱ ترابایت
چیپست Intel Core i9-13900H
پردازنده گرافیکی GeForce RTX 4060
وزن ۱.۱۸ کیلوگرم

Microsoft Surface Pro 9

اگر به دنبال تبلت ویندوزی هستید، می‌توانید برای خرید Microsoft Surface Pro 9 اقدام کنید. این تبلت از پردازنده‌های نسل دوازدهم Intel Core و پردازنده گرافیکی Intel Iris Xe بهره می‌برد و می‌تواند به عنوان یک جایگزین مناسب برای لپ تاپ‌های گیمینگ سبک باشد.

صفحه نمایش ۱۳ اینچ PixelSense
دوربین ۱۰ مگاپیکسل
رم ۸، ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت تا ۱ ترابایت
چیپست سی پی یو نسل ۱۲ اینتل
وزن ۸۸۰ گرم

خرید اینترنتی تبلت از بازار آنلاین پیندو

پیندو یک پلتفرم نوظهور برای خرید و فروش آنلاین کالاهای نو است که با هدف ایجاد بازاری آزاد و بدون محدودیت برای معاملات، پا به عرصه گذاشته است. در پیندو https://www.pindo.ir/ ، هر کسی می‌تواند بدون هیچ دغدغه ای، کالای مورد نظر خود را به صورت نو به فروش برساند یا از میان انبوه کالاهای نو، بهترین گزینه را انتخاب و خریداری کند.

در پیندو، هر کس با هر روشی که می‌خواهد، می‌تواند کالای نو خود را به فروش برساند. این موضوع، تنوع و رقابت را در بازار افزایش داده و به نفع خریداران تمام می‌شود. خریداران می‌توانند با فیلتر کردن بر اساس قیمت، شرایط پرداخت، شرایط ارسال، شرایط مرجوعی و …، بهترین گزینه را برای خرید خود پیدا کنند. پیندو شامل دسته بندی‌های مختلفی است. از مهم‌ترین دسته بندی‌های داخل سایت پیندو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کالای دیجیتال
  • خانه و آشپزخانه
  • مد و پوشاک
  • زیبایی و سلامت
  • فرهنگ و هنر
  • سرگرمی و فراغت
  • وسایل نقلیه
  • خدمات
  • صنعتی و اداری
  • مواد غذایی

حرف آخر

در این مطلب شما را با بهترین تبلت برای گیمرها آشنا کرده و در مورد ویژگی‌ها و مشخصات این دستگاه‌ها صحبت کردیم همچنین در انتها شما را با سایت پیندو آشنا کردیم که از طریق آن می‌توانید پس از بررسی قیمت و امکانات دستگاه موردنظر با خیال راحت خرید کالای دیجیتال مورد نظر خود را انجام دهید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا