اخباربرنامه و بازی

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در ایکس باکس گیم پس

برای اولین بار این فرنچایز، مایکروسافت ایکس باکس امروز اعلام کرد که “بازی Call of Duty: Modern Warfare 3” اکنون برای دانلود در Xbox Game Pass برای کنسول، PC Game Pass و Xbox Game Pass Ultimate در دسترس است. این بازی در ساعت ۱ بامداد به وقت پکن در ۲۵ جولای  قابل بازی شد.

این اضافه شدن به سرویس اشتراک نقطه عطفی برای سری Call of Duty در پلتفرم‌های ایکس باکس است. پیش از این، هیچ عنوان Call of Duty در ارشیو Xbox Game Pass گنجانده نشده بود. این حرکت پس از خرید Activision Blizzard توسط مایکروسافت، ناشر فرنچایز Call of Duty انجام شد.

Modern Warfare 3 که در ابتدا در نوامبر ۲۰۲۳ عرضه شد، یک بازی نسبتاً شناخته شده در سری Call of Duty است که دارای یک کمپین تک نفره و حالت چند نفره است.

در حالی که مایکروسافت در مورد برنامه‌های آینده سری Call of Duty در Xbox Game Pass اظهار نظری نکرده است، آنها تأیید کرده‌اند که Black Ops 6 که برای انتشار در ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است، در زمان انتشار  نیز در این سرویس در دسترس خواهد بود.

سری بازی Call of Duty تاکنون ده‌ها نسخه آن با داشتن بخش تک نفره و چندنفره موردتوجه علاقمندان قرار گرفته است. نسخه جدید نیز پاییز امسال دردسترس قرار می‌گیرد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 به گیم پس رسید

در اخباری مرتبط بر اساس گزارش‌ها، بازی Call of Duty 2024 یک ورودی جدید در سری Black Ops است که در پیرامون جنگ خلیج‌فارس دهه ۱۹۹۰ اتفاق می‌افتد. طبق گفته Windows Central، این عنوان دارای روایتی «ریزان‌شده» است که بین جناح‌های مختلف در درگیری بوده و به جنگ سرد متصل می‌شود.

بر خلاف اسلحه‌های آینده‌گرایانه هولوگرافیک که در بازی‌های اخیر Call of Duty دیده‌ایم، سلاح‌ها و ابزارها با توجه به دوره زمانی، ظاهر و احساس سنتی خواهند داشت. امیدواریم که اکتیویژن از بازی Modern Warfare 3 که با استقبال ضعیفی روبه‌رو شده، درس‌هایی بگیرد و جنبه‌های کمپین را دوچندان کند، در غیر این صورت، ساختن داستان فراگیر بیهوده به نظر می‌رسد، زیرا بازیکنان به سادگی شروع به حذف آن برای چند نفره می‌کنند.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، Treyarch پیشتاز توسعه Call of Duty 2024 است و چرخه انتشار آن را یک سال تغییر داده است. برای افراد ناآشنا، اکتیویژن بین سه توسعه‌دهنده اصلی خود برای بازی‌های Call of Duty سالانه خود Infinity Ward، Treyarch و Sledgehammer Games می‌چرخد، اما سال گذشته با انتقال Treyarchبه  Call of Duty از سال ۲۰۲۳ به ۲۰۲۴، این الگو را شکست.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا