اخبار تکنولوژی

بازی UFC 5 با موتورگرافیکی فراسبایت منتشر شد

بازی UFC 5 برای اولین بار که با موتور گرافیکی فراسبایت ساخته شد، با ویژگی‌های گیم پلی جدید و مهیج دردسترس قرار گرفت. این محصولی از شرکت EA بوده که عمده عناوین شبیه ساز ورزشی را ارائه می‌دهد.

این بازی رسما برای پلتفرم ایکس باک سری ایکس و اس دردسترس قرار گرفت. موتور گرافیکی Frostbite قابلیت‌های پیشرفته‌ای را به ارمغان می‌آورد، مانند رزمی‌کاران مورد علاقه‌ی شما که اکنون شباهت نزدیکی به شخصیت‌های اصلی دارند تا وفاداری محیطی را رقم زنند. بازی UFC 5  یک عنوان شبیه ساز مبارزه‌ای بوده که در نوع خود گزینه‌ای قابل توجه است.

عنوان جدید مبتنی بر Transition باعث می‌شود که گیم‌پلی روان‌تر و واقعی‌تر از همیشه احساس شود. این شامل خریدهای اختیاری درون بازی ارز مجازی است که می‌تواند برای به دست آوردن آیتم‌های مجازی درون بازی استفاده شود. بازی UFC 5 ‌ویژگی‌هایی مانند Fight Week و Fight picks را به نمایش می‌گذارد که به رویدادهای UFC در زندگی واقعی مرتبط هستند.

بازی UFC 5 در نهایت از راه رسید

با کمک Cinematic K.O Replay، بخش پایانی مبارزه با تصاویری شدید و واقعی و هیجانی بیشتر به نمایش گذاشته می‌شوند. سایر ویژگی‌ها عبارتند از حالت حرفه‌ای آنلاین که شامل حرکات مبتنی بر مهارت، پیشرفت تقسیم‌بندی و تعقیب عنوان، بررسی و توقف‌های درمانی، ضربات جدید و واکنش‌های ضربه‌ای برای تقویت غوطه‌ور شدن بازیکن و تغییر روحیه برای ارائه نسخه‌های جدید از مبارزان برتر است.

UFC 5 دارای پیشرفته‌ترین ویژگی‌هایی است که تا به حال در یک عنوان ورزشی رزمی دیده شده که یک بازی سرگرم کننده ایجاد می‌کند که واقع‌گرایی بیشتر و تجربه عمیق‌تر و جذاب‌تر UFC را ارائه می‌دهد. با تمام این اوصاف این اثر شرکت الکترونیک آرتز عنوانی جذاب بوده که به شدت سرگرم کننده است و می‌تواند ساعت‌ها مخاطب را پشت پلتفرم موردنظر قرار دهد.

انتظار داریم شرکت EA بزودی عناوین بیشتری را تدارک بیند که عمدتا ورزشی هستند و می‌توانند نظر گیمرها را جلب سازند. مشخص نیست عنوان مبارزه‌ای بعدی این شرکت چیست و با چه بازی رو به رو هستیم. سری بازی‌های فیفا این شرکت نیز همیشه با پیشرفتی در گیم‌پلی و گرافیک ارائه شده و توانسته نظر علاقمندان بسیاری را جلب کند.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت EA مراجعه کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا