اخبار تکنولوژی

برخی اطلاعات کلیدی هوآوی نوا ۱۲ پرو لو رفت

هواوی قرار است گوشی‌های هوشمند نوا ۱۲ را در ۲۶ دسامبر معرفی کند. گزارش های اخیر جزئیات کلیدی را در مورد گوشی هوشمند Nova 12 Ultra فاش کرده است. گفته می‌شود که ممکن بوده دارای یک نسخه کم فرکانس از Kirin 9000s باشد که به سری Mate 60 قدرت می‌دهد. از این رو، انتظار رفته که از ارتباطات ماهواره‌ای دو طرفه پشتیبانی کند. افشای جدیدی که در Weibo منتشر شده نه تنها اولین نگاه به طراحی جلو  هوآوی نوا ۱۲ پرو دارد، بلکه برخی از مشخصات کلیدی را فاش کرد.

تصویر فاش شده از Nova 12 Pro که اپلیکیشن Device Info HW را اجرا می‌کند، نشان می‌دهد که بریدگی قرصی روی صفحه نمایش آن وجود دارد که به شدت حاکی از تعبیه یک دوربین سلفی دوگانه، مشابه Nova 12 Ultra است. صفحه نمایش OLED با لبه خمیده وضوح ۲۷۷۶ در ۱۲۲۴ پیکسل و احتمالاً نرخ  نوسازی تا ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. شماره مدل دستگاه ADA-AL00 ذکر شده است.

نکته جالب در مورد این افشا که اشاره می‌کند دستگاه از Kirin 8000 جدید استفاده کرده که هنوز راه اندازی نشده است. علاوه بر این، تصویر همچنین نشان می‌دهد که دستگاه به ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4 و تراشه NFC Hi1105 مجهز شده است.

هوآوی نوا ۱۲ پرو یک پرچمدار ارزشمند

هوآوی نوا 12 پرو

افشاگر صنعت Digital Chat Station نیز جزئیاتی در مورد Nova 12 Pro منتشر کرده است. او فاش کرد که دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی است و عملکرد Kirin 8000 نسبت به تراشه‌ای که نسخه Ultra را تامین می‌کند، پایین تر خواهد بود. مشخصات باقی مانده نوا ۱۲ پرو می‌تواند شبیه به مشخصات مدل اولترا باشد

از این رو، انتظار رفته که مدل پرو دارای سیستم دوربین سلفی دوگانه ۶۰ مگاپیکسلی (اصلی) + ۸ مگاپیکسلی (پرتره، زوم ۲ برابری) باشد. پنل عقب دستگاه دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر فیزیکی f/1.4–f/4.0 خواهد بود. این دستگاه همچنین ممکن است مانند مدل Ultra یک باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۱۰۰ واتی داشته باشد. در حالی که مدل‌های Pro و Ultra از ۵G پشتیبانی می‌کنند، گفته می‌شود که Nova 12 و Nova 12 Lite (Vitality Edition) به تراشه ۴G Snapdragon مجهز هستند.

برای کسب اطلاعات دقیق و تکمیلی باید تا ۲۶ دسامبر منتظر ماند. هوآوی در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های متنوعی همراه سازد. احتمالا بیشتر اطلاعات لو رفته حقیقت دارند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا