اخبار تکنولوژی

برنامه انتشار جهانی سیستم عامل HyperOS 1.0

شیائومی در حال آماده شدن برای انتشار سیستم عامل HyperOS 1.0 است که یک سیستم یکپارچه پیشرفته مبتنی بر اندروید ۱۴ محسوب می‌شود. این سیستم عامل جدید برای پاسخگویی به اکوسیستم در حال گسترش اینترنت اشیا (IoT) طراحی شده و به طور یکپارچه دستگاه‌های مختلف را برای عملکرد بهتر به هم متصل می‌کند.

HyperOS بر روی لینوکس ساخته شده و از سیستم Vela شیائومی برای افزایش کارایی و مدیریت منابع استفاده می‌کند. ویژگی‌هایی مانند HyperConnect برای اتصال صاف دستگاه و HyperMind AI برای سازگاری هوشمند دستگاه با هدف ارتقای تجربه کاربر در محصولات شیائومی ارائه می‌شود. شیائومی همچنین با استفاده از شیائومی ولا برای ایجاد یک اکوسیستم انسان محور که دستگاه‌های شخصی، وسایل نقلیه و فناوری خانه‌های هوشمند را به هم متصل می‌کند، توسعه منبع باز را ترویج می‌کند.

شیائومی قبلاً نقشه راه به‌روزرسانی خود را برای مدل‌های چینی منتشر کرده است، اما برای مخاطبان جهانی، قرار است عرضه به‌روزرسانی‌های HyperOS در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ آغاز شود. همانطور که توسط GSMChina گزارش شده، اولین موج بروزرسانی HyperOS 1.0 در مجموع ۹ دستگاه را شامل می‌شود، از جمله مدل‌های مختلف از سری ۱۳ و ۱۲ شیائومی و همچنین شیائومی پد ۶.

سیستم عامل HyperOS 1.0 در راه جهانی

در اینجا لیست کاملی از ۹ دستگاه جهانی است که قرار است HyperOS 1.0 را دریافت کنند

  • شیائومی ۱۳ اولترا
  • شیائومی ۱۳ پرو
  • شیائومی ۱۳
  • شیائومی ۱۳ تی پرو
  • شیائومی ۱۳ تی
  • شیائومی ۱۲ تی پرو
  • شیائومی ۱۲ تی
  • شیائومی ۱۱ تی
  • شیائومی پد ۶

به گفته GSMChina، این بروزرسانی از طریق سرور رسمی شیائومی تایید شده است. انتظار می‌رود دستگاه‌هایی که در نسخه اولیه فهرست نشده‌اند، به‌روزرسانی‌هایی را در نسخه‌های بعدی HyperOS 1.0 دریافت کنند. شیائومی در حال حاضر در مرحله آزمایش نهایی بوده و با تیم مهندسان خود کار می‌کند تا اطمینان حاصل نماید که HyperOS 1.0 برای استفاده روزمره در هنگام انتشار کاملاً آماده است.

نسخه داخلی اولیه HyperOS برای دسامبر ۲۰۲۳ در چین برنامه‌ریزی شده است که با طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها همراه است. این شامل گوشی‌های هوشمندی مانند Xiaomi 14 و Redmi K60 Ultra، تبلت Xiaomi Pad 6 Max سایز ۱۴ اینچی، Xiaomi TV S Pro ، Xiaomi Watch S3، بلندگوی Xiaomi Sound و Xiaomi Smart Camera 3 Pro می‌شود.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا شیائومی رسما خود این خبر را اعلام کند. هرچند باید این گزارش را صحیح دانست نه نادرست.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا