اخبار

برنامه ویژه سامسونگ برای معرفی گلکسی نوت ۸

گلکسی نوت ۸

شاید در شش ماه گذشته از میان هر پنج خبری که در زمینه تلفن‌های همراه هوشمند مطالعه کرده‌اید، یک مورد به شرکت سامسونگ و گلکسی اس ۸ یا گلکسی نوت ۸ ارتباط داشته است ولی به‌زودی با معرفی رسمی گلکسی نوت ۸، بازار شایعات از بین خواهد رفت و تنها اخبار رسمی به رسانه‌ها راه خواهند یافت.

به‌تازگی کمپانی سامسونگ در طی توئیتی دعوت‌نامه ویژه‌ای را به کاربران خود ارسال کرده است و در آن رونمایی از آخرین عضو خانواده گلکسی  یعنی گلکسی نوت ۸ را نوید داده است. این کمپانی این دستگاه را به‌عنوان دستگاه مالتی تسک نهایی برای کسانی معرفی کرده است که در پی آن هستند تا بتوانند با تلفن همراه هوشمند خود کارهای بزرگ‌تری انجام دهند. در ادامه این دعوت‌نامه نیز یک فایل تصویری با فرمت GIF ضمیمه شده است. به بیانی دیگر، شما می‌توانید انتظار داشته باشید که گلکسی نوت ۸ ماه آینده روانه بازار شود.

این تلفن همراه نسل جدید گلکسی اس ۷ ای است که در سال گذشته با مشکل باتری مواجه شده و از بازار جمع‌آوری شده بود. سامسونگ در حالی که به دنبال فراموش کردن گذشته است با امیدواری بسیاری رونمایی از این تلفن همراه هوشمند را در طی مراسمی در ۲۳ اوت و در شهر نیویورک برنامه‌ریزی کرده است. سامسونگ هر ساله مراسم IFA که در ماه سپتامبر برگزار می‌شود سری جدیدی از گلکسی نوت را رونمایی می‌کند بنابراین همه توقع داشتند تا این تلفن همراه هوشمند را در ماه سپتامبر ببینند.

گلکسی نوت ۸ با آخرین و به‌روزترین سخت‌افزارهای موجود در بازار رونمایی خواهد شد و به احتمال زیاد شکل ظاهری و قاب آن پیرو نسل‌های قبلی خود خواهد بود. شکی نیست که پردازنده این تلفن همراه هوشمند آخرین پردازنده‌های کوالکام و Exynos خواهد بود و شانس وجود ۶ گیگابایت رم در آن بسیار زیاد است. با این حال اطلاعات دقیق و جزئی‌تر تا زمان رونمایی نهایی از این دستگاه همچنان اعلام نشده خواهد ماند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا