اخبار تکنولوژی

برند اوپو تا پایان سال بیش از ۱۰۰ ویژگی هوش مصنوعی اضافه می کند

برند اوپو با هدف دموکراتیک کردن دسترسی میلیون‌ها کاربر به ویژگی‌های نسل بعدی گوشی‌های هوشمند، شرط‌بندی بزرگی روی هوش مصنوعی (AI) انجام می‌دهد. این شرکت اعلام کرد که قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۴ بیش از ۱۰۰ ویژگی هوش مصنوعی مولد را در کل سری گوشی‌های هوشمند خود ادغام کند و به ۵۰ میلیون کاربر برسد.

این هدف بلندپروازانه با ایجاد یک مرکز تحقیق و توسعه هوش مصنوعی در شنژن پشتیبانی می‌شود. این مرکز بر قابلیت‌های اصلی هوش مصنوعی مانند پردازش تصویر، بینایی کامپیوتری و پردازش زبان طبیعی تمرکز دارد. Oppo با متعهد به عدم استفاده از داده‌های کاربر برای مدل‌های آموزشی و اجرای اقدامات امنیتی قوی داده، بر تعهد خود به حفظ حریم خصوصی کاربران تأکید می‌کند.

مشارکت‌های استراتژیک ایجاد شده با گوگل، مایکروسافت و مدیاتک، ستون اصلی استراتژی هوش مصنوعی Oppo است. خانواده مدل‌های زبان بزرگ جمینی (LLM) گوگل در گوشی‌های پرچمدار برند اوپو ادغام می‌شوند و ویژگی‌هایی مانند AI Writer و AI Recording Summary را فعال می‌کنند. AI Writer پیشنهادات محتوا، بررسی دستور زبان و ترجمه چند زبانه را ارائه می‌دهد، در حالی که AI Recording Summary به طور موثر جلسات و پادکست‌ها را خلاصه می‌کند و نکات کلیدی را برجسته می‌کند.

برند اوپو به دنبال گسترش ویژگی هوش مصنوعی

مایکروسافت تخصص خود را در زمینه تبدیل صدا و متن روی میز آورده است. کاربران اوپو از رونویسی سریع مایکروسافت برای رونویسی ضبط صوت روان و بهبود تعاملات دستیار صوتی با Neural TTS بهره خواهند برد. علاوه بر این، Oppo و مایکروسافت در Desktop Copilot با یکدیگر همکاری می‌کنند و به کاربران اجازه می‌دهند محتوا تولید کنند، متن را ترجمه کنند و اطلاعات را از طریق رایانه شخصی متصل در تلفن‌های هوشمند خود جستجو کنند.

همکاری با MediaTek بر بهینه سازی سخت افزار متمرکز است. چیپست‌هایی با واحدهای پردازش هوش مصنوعی اختصاصی (NPU) برای اطمینان از عملکرد روان و پردازش کارآمد هوش مصنوعی در حال توسعه هستند. چارچوب‌های هوش مصنوعی سفارشی نیز برای بهره‌گیری از نقاط قوت مدیاتک و در عین حال فعال کردن ویژگی‌های منحصربه‌فرد هوش مصنوعی در دستگاه‌های Oppo ایجاد می‌شوند.

اوپو معتقد است که تغییر به سمت تلفن‌های هوش مصنوعی یک روند بلندمدت است که تجربه تلفن همراه را متحول می‌کند. این شرکت آینده‌ای را با سیستم‌عامل‌های هوشمند مجهز به عامل‌های هوش مصنوعی و تعامل چندوجهی متصور است که راه را برای یک اکوسیستم تلفنی کامل با هوش مصنوعی هموار می‌کند.

در دیگر خبرها اوپو A3 Pro 5G (جهانی) اخیراً در هر دو گواهی Eurofins و SDPPI مشاهده شد. در حالی که گواهی SDPPI شماره مدل «CPH2639» و نام دستگاه را نشان می‌دهد، گواهی Eurofins جزئیاتی در مورد مشخصات باتری ارائه می‌دهد. امروز، ما همچنین اوپو A3 Pro 5G را در گواهی TDRA امارات مشاهده کردیم.

این لیست همان شماره مدل «CPH2639» را نشان می‌دهد و تحت نام بازاریابی، به عنوان اوپو A3 Pro 5G درج شده است. با این حال، شماره ثبت تجهیزات در این گواهی وجود ندارد، که نشان می‌دهد هنوز در حال انجام است. جدا از این، گواهی TDRA از نظر مشخصات چیز زیادی در مورد گوشی هوشمند فاش نمی‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا