اخبار تکنولوژی

برند میزو از پاوربانک ۱۰هزار میلی آمپرساعتی جدید خود رونمایی کرد

برند میزو پاوربانک بی سیم مغناطیسی ۳۵ واتی ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی جدید را در بازار چین عرضه کرده است. قیمت این پاوربانک ۱۹۹ یوان (۲۷ دلار) است و اکنون در معرض فروش قرار گرفت.

این پاوربانک دارای یک حلقه مغناطیسی با ۱۶ هسته است که در یک طرح “۱ دایره + ۱ عمودی” قرار گرفتند. این طراحی سازگاری با اکوسیستم مغناطیسی Meizu Pandaer را تضمین می‌کند و تجربه شارژ ایمن و بدون دردسر را امکان‌پذیر می‌سازد. به سادگی گوشی خود را روی پاوربانک ببندید و شارژ به صورت خودکار شروع می‌شود.

برای شارژ سیمی، پاوربانک خروجی قابل توجهی ۳۵ وات ارائه می‌دهد که می‌تواند زمان شارژ دستگاه‌هایی را که از پروتکل‌های شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند به میزان قابل توجهی کاهش دهد. همچنین از شارژ بی سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند که با طیف وسیعی از دستگاه‌ها از جمله گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها سازگار است. همچنین دارای قابلیت شارژ دوگانه بوده که به کاربران امکان می‌دهد دو دستگاه را به طور همزمان شارژ کنند.

طبق گفته این شرکت، پاوربانک برند میزو می‌تواند یک آیفون ۱۵ را تقریباً دو بار، یک گوشی  سری Meizu 21 را تقریباً ۱.۲ بار و یک iPad Air را ۱.۱ بار به طور کامل شارژ کند. این پاوربانک از شارژ دوطرفه نیز پشتیبانی دارد و به شما این امکان را می‌دهد که خود پاوربانک را شارژ کنید و همزمان دستگاه دیگری را انرژی بخشید.

برند میزو از پاوربانک خود رونمایی کرد

برند میزو از پاوربانک 10هزار میلی آمپرساعتی جدید خود رونمایی کرد

پاوربانک Pandaer دارای پایه نامرئی آلیاژ روی بوده که برای تماشای ویدیو یا بازی بدون دست تا می‌شود. پد شارژ با قطر بزرگ، بدون در نظر گرفتن اینکه گوشی شما به صورت افقی یا عمودی قرار گرفته باشد، شارژ کارآمد را تضمین می‌کند. این پاوربانک استانداردهای ایمنی ملی را رعایت می‌کند و ۹ لایه حفاظتی را شامل می‌شود که شامل حفاظت‌های کنترل دما، شارژ بیش از حد، تخلیه بیش از حد، ولتاژ و دما خواهد شد. سنسور دمای داخلی به طور مداوم سطوح گرما را کنترل کرده و از شارژ ایمن و کارآمد اطمینان می‌دهد.

پاوربانک برند میزو دارای آهنربای داخلی است که به شما امکان می‌دهد آن را برای ذخیره‌سازی یا شارژ راحت به سطوح فلزی بچسبانید. این باعث می‌شود که آن را به یک همراه کامل در سفر تبدیل کند و به راحتی به کمدها یا میزهای سینی بچسبد.

در دیگر خبرها Meizu که به دلیل طراحی‌های منحصر به فرد و ایده‌های نوآورانه‌اش شناخته می‌شود، با گوشی‌های هوشمند خود نامی برای خود دست و پا می‌کند. این شرکت اخیرا از گوشی Meizu 21 Note و Meizu 21 Pro رونمایی کرده است. اکنون در حال آماده شدن برای معرفی سری میزو نوت ۲۱ بوده که از دو مدل استاندارد و پرو تشکیل می‌شود.

تیم Gizmochina دو گوشی Meizu Note 21 و Meizu Note 21 Pro را کشف کرد. میزو نوت ۲۱ پرو، با شماره مدل «M412H»، به‌عنوان گزینه پریمیومی سری قرار می‌گیرد که نویدبخش عملکرد بالاتر و ویژگی‌های پیشرفته است. از سوی دیگر، میزو نوت ۲۱ با شماره مدل «M411H» و «M411L» احتمالاً نسخه‌ای از مدل پرو است. دو شماره مدل مختلف برای Note 21 تفاوت در حافظه و گزینه‌های ذخیره‌سازی یا شاید نسخه‌های مختلف برای مناطق مختلف را نشان می‌دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا