اخبار

بروزرسانی ویندوز ۱۰ برای رفع مشکلات بازی‎های فروشگاه ویندوز

اگر در حال بازی کردن یکی از عناوین تازه منتشرشده‎ی ویندوز ۱۰ هستید و یا دربرنامه آینده خود این مورد را در نظر دارید، بهتر است بروزرسانی جدید ویندوز ۱۰ را دریافت کنید.
مایکروسافت بروزرسانی جدیدی را برای ویندوز ۱۰ منتشر کرده است، که بصورت اختصاصی برای رفع بسیاری از مشکلاتی که در حین دریافت/ بارگذاری بازی‎های فروشگاه ویندوز رخ می‎دهند، ارائه شده است. بعنوان مثال بازیه‎هایی مانند Forza Horizon 3  و ReCore.
این بروزرسانی یعنی KB3194496 باید بتواند مشکل شروع مجدد دریافت فایل‎ها از ابتدا را که با به وجود آمدن هر اخطاری رخ میداد، حل کند. این مشکل بخصوص برای بازی‎بازهایی که در طول ساعات شب سیستم خود را برروی دانلود می‎گذاشتند آزاردهنده بود، زیرا در نهایت دیده میشد که بجای اتمام فرآیند دریافت بدون هیچ‎گونه دلیلی این عمل از ابتدا شروع شده است.
این بروزرسانی همچنین برای افرادیکه قصد پیش خرید و یا بارگذاری زودتر عنوان Gears of War 4  را از فروشگاه ویندوز دارند، پیشنهاد می‎شود.
برای دریافت این بروزرسانی به مسیر Windows Settings > Update and Security > Check for Updates بروید. بصورت خودکار این بروزرسانی باید دریافت شود، اما با توجه به اینکه شما تغییراتی را در تنظیمات دریافت بروزرسانی‎ها اعمال نکرده باشید. این بسته بروزرسانی حجم زیادی ندارد، اما مدت نصب آن می‎تواند کمی زمان‎بر باشد.
اگر از نرم‎افزار آنتی ویروس جدایی برروی سیستمتان استفاده می‎کنید، مطمن شوید تا حالت محافظت زنده یا همان real-time protection را غیرفعال کنید تا زمانیکه این بروزرسانی دریافت و بصورت کامل نصب شود. فایل بروزرسانی خیلی حجیم نیست، اما نصب آن چندین دقیقه وقت می‎خواهد، درحالیکه شما می‎توانید فرآیند نصب شدن را زیرنظر داشته باشید و از طریق پنجره بروزرسانی ویندوز آن را بببینید.
پس از برزورسانی، شماره build ویندوز ۱۰ شما باید به build 14939.222 تغییر یابد. برای بررسی شماره build ویندوزتان کافیست تا در استارت بنویسید winver.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا