اخبار

برگزاری هکاتون هوش مصنوعی با اعطای امتیاز نخبگی در ایرانسل لبز

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، هکاتون هوش مصنوعی، اولین چالش هوش مصنوعی ایرانسل لبز بوده که با همکاری شرکت کوئرا و در چارچوب طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان، از ۲۳ مرداد تا ۲ شهریور ۱۴۰۲ ، برگزار خواهد شد.

ایرانسل دومین اپراتور تلفن همراه و بزرگترین اپراتور دیتا در ایران است. این شرکت در آذر سال ۱۳۸۴ توسط شرکت گسترش الکترونیک ایران  با سرمایه‌گذاری مشترک شرکت ام‌تی‌ان آفریقای جنوبی راه‌اندازی شد.

ایرانسل در حال حاضر بیش از ۷۰ میلیون مشترک دارد و شبکه آن در سراسر ایران پوشش دارد. این شرکت خدماتی از جمله تلفن همراه، اینترنت دیتا، پیامک، اینترنت ثابت و خدمات تلویزیون اینترنتی ارائه می‌دهد. ایرانسل همچنین اولین اپراتور تلفن همراه در ایران بود که خدمات اینترنت پرسرعت ۴G را راه‌اندازی کرد.

دفتر مرکزی ایرانسل در تهران قرار دارد و این شرکت بیش از ۵۰۰۰ کارمند دارد. ایرانسل یکی از بزرگترین شرکت‌های خصوصی در ایران است و سالانه میلیاردها تومان درآمد دارد. این شرکت یکی از حامیان مالی اصلی ورزش و فرهنگ در ایران است.

هکاتون هوش مصنوعی با پاداش‌های جذاب

ایرانسل قصد دارد با برگزاری رویدادی امتیازهایی را به نخبگان حوزه هوش مصنوعی ارائه دهد. از ویژگی‌های رویداد هکاتون هوش مصنوعی باید به موارد زیر پرداخت:

  • هکاتون هوش مصنوعی» با اعطای امتیاز نخبگی و جوایز نقدی به برگزیدگان، در چارچوب طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان و توسط ایرانسل لبز برگزار می‌شود.
  •  این رویداد از دو بخش آموزشی و رقابتی تشکیل شده است. بعد از پایان مسابقه، راه‌حل تیم‌ها داوری می‌شود و نفرات برتر، مشمول دریافت امتیاز نخبگی در قالب طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان و همینطور برنده جایزه نقدی مسابقه می‌شوند. در ادامه نفرات برتر، برای استخدام به اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و سایر شرکت های بزرگ معرفی می‌شوند.
  •  حوزه اصلی چالش‌های مسابقه شامل موضوع مقدماتی «کاربردهای تحلیل‌داده و یادگیری ماشین» و موضوع فینال «پردازش زبان‌های طبیعی» است و ثبت‌نام آن تا ۲۳ مرداد امکان‌پذیر است.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت ایرانسل اطلاعات بیشتری کسب کنید. همانطور که گفته شده طبق موارد گفته شده، برندگان جوایز و پاداش‌هایی دریافت خواهند کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا