اخبار

بهترین اپلیکیشن‌های عرضه شده برای اپل واچ در سال ۲۰۱۶

شرکت اپل ساعت هوشمند اپل واچ را در آوریل سال گذشته به بازار عرضه کرد و طی این مدت اپلیکیشن‌های زیادی برای این محصول طراحی و عرضه شده است. انتظار می‌رود که با عرضه نسخه جدید ساعت هوشمند اپل یعنی اپل واچ دو تعداد این اپلیکیشن‌ها بسیار بیشتر شود.
یکی از اولین پرسش‌هایی که خریداران اپل واچ مطرح می‌کنند این است که ابتدا باید چه برنامه‌هایی را دانلود کنند. در ادامه می‌توانید با فهرست منتخبی از بهترین اپلیکیشن اپل واچ آشنا شوید که ساعت هوشمند شما را بسیار کاربردی خواهند کرد.
 
۱٫ Google Maps

اپل واچ

اپلیکیشن اصلی Maps که توسط اپل روی دستگاه‌های هوشمند این شرکت نصب می‌شود، برنامه همه کاره و تطبیق پذیر است. در هر حال اگر برای مسیریابی روی ساعت هوشمند خود به برنامه‌ دیگری نیاز دارد، راهکار ارایه شده توسط گوگل بسیار مفید و کاربردی است. این برنامه می‌توان مسیر‌های پیشنهادی برای دو مقصد، محل کار و زندگی را نمایش دهد و هم چنین می تواند مسیرهایی که به تازگی در گوشی خود چک کرده‌اید را نیز نمایش دهد. یک دکمه Force Press در نمایشگر ساعت به شما امکان می‌دهد تا یکی از حالت‌های پیاده روی، رانندگی یا وسیل حمل و نقل عمومی را انتخاب کنید.
 
۲٫ Just Press Record

اپل واچ

اگر یک خبرنگار باشید، ضبط مکالمات در لحظه برای شما بسیار حیاتی خواهد بود. اپلیکیشن Just Press Record به شما امکان می‌دهید در کوتاه ترین زمان ممکن از قابلیت ضبط صدا در گوشی خود استفاده کنید. این اپلیکیشن هم چنین می‌تواند محتوای ضبط شده را بین دستگاه‌های مختلف برای مثال iMac یا آیفون SE به اشتراک بگذارد.
 
۳٫ Uber

اپل واچ

تماس با اوبر کار چندان دشواری نیست مگر اینکه انجام تمامی کارهای خود را به لحظه آخر انداخته باشید. گاهی اوقات برای خارج شدن از خانه خیلی عجله دارید و هنوز باید کارهای مختلفی را انجام دهید. اپلیکیشن اپل واچ اوبر به شما امکان می‌دهد تا در این شرایط با آسودگی بیشتری تاکسی سفارش دهید. نه تنها استفاده از نسخه اپل واچ اوبر بسیار ساده است، این برنامه اطلاعات مفیدی هم چون مدت زمان رسیدن تاکسی و مدل ماشین را نمایش می‌دهد.
 
۴٫ ++Sleep

اپل واچ

این اپلیکیشن ردیاب خواب زمانی که شما اپل واچ خود را حین خوابیدن به دست داشته باشید، وارد عمل می‌شود. برای استفاده از این برنامه زمانی که قصد دارید بخوابید باید به اپلیکیشن بگویید و زمانی که از خواب بیدار هم می‌شوید باید اپلیکیشن را در جریان بگذارید. می‌توانید برای صرفه جویی در مصرف باتری ساعت را در حالت پرواز قرار دهید. اگرچه این اپلیکیشن نمی تواند عملکرد دقیقی همچون یک بند ردیاب سلامت اختصاصی همچون Jawbone UP3 داشته باشد، اطلاعات خواب جمع آوری شده توسط این برنامه بسیار جذاب و مفید است. این اپلیکیشن می‌تواند خواب شما را به دو بخش سبک و سنگین تفکیک کند و به شما بگوید چه میزان از تایم خواب شبانه شما با بی قراری همراه بوده است. کاربران می توانند داده‌های این برنامه را در Healthkit اپل مورد استفاده قرار داده و آن را با سایر اپلیکیشن‌ها به اشتراک بگذارند.
 
۵٫ Lost It

اپل واچ

این اپلیکیشن برای افرادی مناسب است که به دنبال کاهش وزن و شمارش کالری‌های مصرفی هستند. این برنامه نسبتا پیچیده است و قابلیت‌های پیشرفته‌ای دارد. کاربر می‌تواند در این برنامه برای خود اهداف مختلفی تعیین کند. این برنامه به شما یادآوری می‌کند تا کالری‌های مصرفی خود را ثبت کنید.
 
۶٫ Peak

اپل واچ

این اپلیکیشن که توسط تیمی از توسعه دهندگان، روانشناسان و متخصصان علوم اعصاب طراحی شده، روی فعال بودن ذهن شما متمرکز است. نسخه اپل واچ Peak سه بازی ارایه می‌دهد که متناسب با نمایشگر کوچک ساعت هستند. این بازی‌ها در ابتدا ساده به نظر می‌رسند اما به مرور زمان بسیار پیچیده خواهند شد. این برنامه با ارایه تمرین‌های مختلف تلاش می‌کند تا حافظه، تمرکز و قدرت حل مسئله کاربران را تست کند.
 
۷٫ Headspace

اپل واچ

هداسپیس یک اپلیکیشن مدیتیشن است که دروس کوتاه دو دقیقه‌‌ای تا بلند یک ساعته دارد. استفاده از این برنامه در ۱۰ جلسه ابتدایی رایگان است و اگر تمایل داشته باشید هم چنان از آن استفاده کنید باید ۹٫۹۹ پوند پرداخت کنید. نسخه مخصوص اپل واچ این برنامه تنها یکی از قابلیت‌های نسخه اصلی را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر احساس استرس دارید، می‌توانید با استفاده از این قابلیت به یک جلسه دو دقیقه‌ای گوش کنید که به شما برای به آرامش رسیدن کمک می‌کند.
 
۸٫ ۱Password

اپل واچ

اگر از حساب‌های کاربری مختلفی استفاده می‌کنید، بدون شک برای به خاطر سپردن رمز عبور این حساب‌ها با مشکل مواجه می‌شوید. این برنامه می تواند برای یادآوری پسوردهای مختلف به شما کمک کند. به این ترتیب تنها باید پسورد انتخابی برای این اپلیکیشن را به خاطر بسپارید و نگهداری از سایر پسوردها را به ۱Password واگذار کنید. این اپلیکیشن از تاچ آی دی آیفون‌ها نیز پشتیبانی می‌کند. گرچه این برنامه رایگان است، برای استفاده از نسخه مخصوص اپل واچ باید نسخه حرفه‌ای را به قیمت ۷٫۹۹ پوند خریداری کنید.
 
۹٫ iTranslate

اپل واچ

این اپلیکیشن کاربردی از ۹۰ زبان مختلف پشتیبانی می‌کند. دانلود iTranslate رایگان است اما برای استفاده از نسخه کامل ساعت، شامل فناوری تشخیص صدا و ترجمه‌های نامحدود، باید ۵ دلار هزینه کنید. این برنامه می تواند با شناسایی موقعیت جغرافیایی شما تشخیص دهد که باید چه زبانی را ترجمه کند.
 
۱۰٫ Fantastical 2

اپل واچ

این برنامه در واقع کاربردی مشابه با تقویم اپل دارد و می‌تواند زبان طبیعی را با قدرت زیادی تشخیص دهد. برای مثال شما تایپ می‌کنید: نهار دوشنبه ساعت ۱۲ با جان و برنامه نشخیص می‌دهد که منظور شما قرار در زمان ظهر و دوشنبه آینده است. این برنامه جملات بسیار پیچیده‌تری را نیز تشخیص می‌دهد برای مثال هر سه پنج شنبه یک بار تا ماه سپتامبر. قیمت این برنامه ۴ پوند است.
 
۱۱٫ Streaks

اپل واچ

رسیدن به چه اهدافی واقعا برای شما اهمیت دارند؟ می‌توانید از میان صدها آیکون ارایه شده در نسخه آیفون اپلیکیشن Streaks، شش مورد را به دلخواه انتخاب کنید تا این اهداف و وظایف به عنوان Complication روی واچ فیس ساعت هوشمند شما نمایش داده شوند. به این ترتیب هربار که به ساعت خود نگاه کنید، این هدف گذاری‌ها برای شما یادآوری خواهند شد. قیمت این برنامه ۴ دلار است.
 
۱۲٫ Runtastic Six Pack Abs

اپل واچ

اگر به تناسب اندام و شکمی شش تکه علاقه دارید اما نمی توانید به باشگاه بروید، این اپلیکیشن با نمایش ویدیوهای با کیفیت شما را برای انجاک حرکات تمرینی مختلف راهنمایی می‌کند. ویدیوهای اولیه رایگان هستند اما در ادامه باید به صورت درون برنامه‌ای خرید انجام دهید. نسخه اپل واچ این برنامه علاوه بر نمایش انیمیشن‌ها، با ویبره زدن شما را از زمان شروع و پایان یک حرکت آگاه می‌کند.
 
۱۳٫ Clear

اپل واچ

این برنامه در گروه اپلیکیشن‌های To-Do قرار می‌گیرد که با استفاده از دستورات حرکتی و رنگ‌های مختلف برنامه‌ریزی‌های روزانه را برای شما لذت بخش تر خواهد کرد. کاربران می‌توانند با استفاده از سیری برنامه‌های جدیدی را به این لیست اضافه کرده یا پیام هشدار تنظیم کنند.
 
۱۴٫  Seven Minute Workout Challenge 

اپل واچ

اپلیکیشن های زیادی برای انجام تمرینات ورزشی در بازه ۷ دقیقه‌ای وجود دارد، اما این اپلیکیشن به دلیل طراحی زیبا و جامع بودن یکی از بهترین هاست.
 
 
۱۵٫ Evernote

اپل واچ

با استفاده از اپلیکیشن یادداشت برداری اورنوت می‌تواند عکس، متن، دستور غذا، پیام‌های صوتی و غیره را ذخیره کنید. در نسخه اپل واچ این برنامه می‌توانید پیام هشدار تعیین کرده و وظایف انجام شده را به راحتی تیک بزنید.
 
۱۶٫ The Weather Channel

اپل واچ

پردانلودترین اپلیکیشن هواشناسی جهان که می‌تواند آب و هوای را در لحظه و برای ۱۵ ساعت آتی پیش بینی کند. نسخه ساعت این اپلیکیشن اطلاعات مختلفی همچون مدت زمان باقی مانده تا غروب خورشید، دما، سرعت باد، احتمال باران و غیره را نمایش می‌دهد.
 
۱۷٫ Dark Sky

اپل واچ

این اپلیکیشن نیز جزو برنامه‌های هواشناسی است اما دارای یک ویژگی متمایز کننده نسبت به سایر اپلیکیشن‌هاست. دارک اسکای می‌تواند با نمایش آدرس دقیق لحظه به لحظه شما، اطلاعات آب و هوایی را ارایه کند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا