اخبار تکنولوژی

تاریخ انتشار بازی جی تی ای ۶ راکستار لو رفت

بازی جی تی ای ۶ که مدتهاست منتظر رونمایی آن بودیم، بالاخره پس از سالها انتظار رونمایی شد. جدیدترین اثر شرکت راکستار برنامه‌ریزی شده در سال ۲۰۲۵ منتشر شود اما تاکنون به تاریخ انتشار دقیق اشاره نشد.

به تازگی یک منبع داخلی فاش کرده که این شرکت درنظر دارد سپتامبر ۲۰۲۵ اثر آینده خود را دردسترس قرار دهد. جالب‌ترین جزئیاتی که به اشتراک گذاشته شده، دیدن یک فریم نهایی است، احتمالاً از یک تریلر یا تبلیغات، که نشان‌واره GTA و «سپتامبر ۲۰۲۵» را در زیر آن نشان می‌دهد که احتمالاً به ماه انتشار اشاره دارد. علاوه بر این، منبع ادعا می‌کند که شاهد یک نقشه “بزرگ” با چندین مناطق خارج شهره بوده است که می‌گوید:

“نقشه بزرگ به نظر می‌رسید، زمانی که از کنار یکی از توسعه دهندگان رد می‌شدم، آن را برای مدت کوتاهی روی یک مانیتور دیدم، به نظر می‌رسید که ۲-۳ منطقه بزرگ خارج شهر وجود دارد که فکر می‌کنم شهرها و شهرک‌ها هستند.”

بازی جی تی ای ۶ در شهریور منتشر می شود

افشاگر همچنین اشاره می‌کند که تیم توسعه از اینکه قرار نیست با برایان زامپلا همکاری کنند، احساس خرسندی دارند.  نکته دیگر، اگر نتفلیکس دارید، اکنون می توانید Grand Theft Auto III، Vice City و San Andreas را به صورت رایگان دریافت کنید. حداقل، زمانی که منتظر اخبار واقعی GTA 6 هستیم، انجام دادن آن سرگرم کننده است.

بازی GTA یا Grand Theft Auto یک مجموعه بازی ویدیویی اکشن-ماجراجویی و جهان باز است که توسط دیوید جونز و مایک دیلی ساخته شده است. این مجموعه یکی از پرفروش‌ترین فرنچایزهای بازی‌های ویدیویی تاریخ است و تا کنون بیش از ۳۷۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است.

بازی‌های GTA در شهرهای خیالی جریان دارند و بازیکنان را در نقش یک جنایتکار قرار می‌دهند. بازیکنان می‌توانند در دنیای بازی آزادانه حرکت کنند و در ماموریت‌های مختلف شرکت کنند. ماموریت‌ها شامل طیف وسیعی از فعالیت‌ها از جمله سرقت، رانندگی، تیراندازی و مبارزه می‌شوند.

بازی‌های GTA به دلیل محتوای خشونت‌آمیز و جنایی خود مورد انتقاد قرار گرفته‌اند. با این حال، این بازی‌ها همچنین به دلیل گرافیک، گیم‌پلی و داستان‌سرایی خود مورد تحسین قرار گرفته‌اند آخرین نسخه از بازی GTA، Grand Theft Auto V، در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. این بازی با استقبال منتقدان و بازیکنان مواجه شد و به پرفروش‌ترین بازی ویدیویی تاریخ تبدیل شد.


 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا