اخباربرنامه و بازی

تاریخ انتشار بازی A Quiet Place: The Road مشخص شد

اکنون تاریخ مشخصی برای عرضه بازی اکشن اول شخص مخفی کاری با موضوع ترسناک یعنی بازی A Quiet Place: The Road Ahead داریم. ناشر Saber Interactive فاش کرده که این بازی که توسط Stormind Games ساخته شد، در تاریخ ۱۷ اکتبر برای PC از طریق Steam به همراه کنسول‌های Xbox Series S و X مایکروسافت و کنسول PS5 سونی منتشر خواهد شد. این بازی در اواسط فصل هالووین منتشر می‌شود.

Saber به همراه تاریخ انتشار، تریلر جدیدی از بازی را در یوتیوب منتشر کرده است. ترکیبی از سکانس‌های سینمایی و گیم‌پلی را نشان می‌دهد. همانطور که قبلاً گزارش داده‌ایم، این بازی در همان دنیای فیلم A Quiet Place اتفاق می‌افتد، جایی که موجودات مرموز به زمین حمله کرده‌اند که شنوایی فوق‌العاده پیشرفته و سرعت سریع باورنکردنی برای بیرون بردن انسان‌ها دارند.

خود بازی داستان جدیدی از یک بازمانده دیگر از این زمین پسا آخرالزمانی را روایت می‌کند. او باید در سکوت این دنیا را طی کند، در حالی که با برخی از مسائل شخصی خودش نیز سروکار دارد. تریلر نشان می‌دهد که پیش‌سفارش‌های بازی با دو باتری اضافی و سه دستگاه تنفس اضافی، پاداش‌های درون بازی دریافت می‌کنند. پیش‌فروش‌ها همچنین با چند اثر هنری کانسپت از بازی همراه با ویترین انیمیشن برای موجودات کشنده بازی همراه است.

بازی A Quiet Place: The Road در نزدیکی انتشار

Saber Interactive اخیراً از Embracer Group جدا شد و اکنون یک توسعه دهنده و ناشر مستقل بازی‌ها است. بازی بعدی Saber که توسط Focus Entertainment منتشر شده Warhammer 40,000: Space Marine II است. شوتر سوم شخص علمی تخیلی قرار است تا یک ماه دیگر در ۹ سپتامبر منتشر شود.

Saber همچنین در حال توسعه بازی اکشن اول شخص جان کارپنتر’ Toxic Commando با موضوع زامبی است. این بازی برای اولین بار بیش از یک سال پیش در ژوئن ۲۰۲۳ اعلام شد و تاریخ عرضه آن زمانی در سال ۲۰۲۴ خواهد بود. از آن زمان تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد وضعیت فعلی بازی یا تاریخ انتشار آن در سال ۲۰۲۴ منتشر نشده است.

بازی A Quiet Place: The Road یکی از عناوین موردانتظار محسوب می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

  1. سلام پرتال قدیمی موبایلستان چرا نیست یه عده عمرشونو گذاشتند اون تاپیک ها هنوز تو هیچ وبسایتی پیدا نمیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا