اخبار تکنولوژی

تاریخ برگزاری رویداد WWDC23 مشخص شد

شرکت اپل به تازگی تاریخ برگزاری رویداد WWDC23 خود را اعلام کرد. این کنفرانس توسعه دهندگان بین ۵ تا ۹ ژوئن سال جاری برگزار خواهد شد و انتظار داریم علاوه بر معرفی محصولات نرم افزاری، محصول سخت افزاری جدید هم معرفی شود.

WWDC23 که برای همه توسعه دهندگان رایگان خواهد بود، روی پیشرفت‌های جدید در زمینه سیستم عامل iOS، iPadOS، macOS، watchOS و tvOS تمرکز خواهد کرد. این رویداد که بخشی از تلاش اپل جهت کمک به توسعه دهندگان در ایجاد برنامه‌های نوآورانه است، فرصتی را برای توسعه دهندگان فراهم خواهد کرد تا با مهندسان این شرکت ارتباط برقرار کنند. توسعه دهندگان همچنین در طول این رویداد به اطلاعات مربوط به فناوری‌ها و ابزارهای جدید دسترسی خواهند داشت.

رویداد WWDC23 در نزدیکی

علاوه بر اعلامیه‌های به اشتراک گذاشته شده در سخنرانی‌های اصلی و وضعیت شرکت، برنامه آنلاین امسال نیز جلسات آزمایشگاهی انفرادی را ارائه می‌دهد. شرکت‌کنندگان و دانشجویان این فرصت را خواهند داشت تا با مهندسان اپل و سایر توسعه‌دهندگان تعامل داشته باشند و همچنین در روزی ویژه ۵ ژوئن در اپل پارک شرکت کرده تا رویدادهای اصلی را تماشا کنند.

WWDC23 همچنین از Swift Student Challenge، یکی از بسیار برنامه‌های اپل با هدف ارتقای مهارت‌های توسعه‌دهندگان و دانشجویان در هر سنی که عاشق کدنویسی هستند، پشتیبانی می‌کند. با کمک Swift Playgrounds، که یادگیری زبان برنامه نویسی سویفت را سرگرم کننده و تعاملی می‌کند، دانش آموزان می‌توانند در توسعه برنامه‌های کاربردی در هر موضوعی که انتخاب می‌کنند، تخصص بدست آورند. این رویداد در یک مسابقه به اوج خود می‌رسد و دانش آموزان می‌توانند آثار خود را از هم اکنون تا ۱۹ آوریل برای بررسی ارسال کنند.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید تا ۵ ژوئن منتظر ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا