اخبار تکنولوژی

تاریخ رونمایی سامسونگ Galaxy F54 5G مشخص شد

شرکت سامسونگ در نظر دارد بزودی یک محصول جدید برای بازار هند در نظر گیرد و آن سامسونگ Galaxy F54 5G است. این تلفن هوشمند به تازگی تصویری تیزری از آن منتشر شد.

طبق تیزری که سامسونگ منتشر کرده، گوشی روز ۶ ژوئن یا همان ۱۶ خرداد رونمایی خواهد شد. انتظار داریم سامسونگ Galaxy F54 5G ابتدا در هند عرضه شده و مشخص نیست آیا وارد دیگر بازارها می‌شود یا خیر.

اگر شایعات را باور کنیم، قیمت این گوشی هوشمند ۳۸۰ تا ۴۳۰ دلار خواهد بود. این محصول جدید دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با ماتریس AMOLED، وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و همچنین دوربینی با سه سنسور و ماژول اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است. این گوشی هوشمند از پردازنده Exynos 1380 و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی انرژی می‌گیرد.

سامسونگ Galaxy F54 5G در نزدیکی

سامسونگ Galaxy F54 5G

در اخباری دیگر شرکت سامسونگ بزودی گوشی Galaxy F54 5G را در بازارهای مختلف به عنوان یک میان رده عرضه خواهد کرد. به تازگی TheTechOutlook گزارش داده که این تلفن هوشمند در سایت هند سامسونگ رویت شد.

همانطور که در تصویر قابل مشاهده است، گوشی Galaxy F54 5G با شماره مدل SM-E546B/DS در وب سایت‌های سامسونگ هند و  بنگلادش رویت شده است. همین شماره مدل در پایگاه داده BIS هند هم رویت شده بود.

هنوز مشخصات گلکسی F54 5G آشکار نشد. به عنوان یک گوشی سری F، احتمالاً از طریق Flipkart در هندوستان عرضه شود. اکنون که در وب سایت‌های سامسونگ آشکار شده، احتمالاً F54 در اوایل ماه جاری معرفی و عرضه شود. متاسفانه اطلاعاتی از مشخصات این دستگاه در دسترس نیست.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا