اخبار تکنولوژی

تاریخ رونمایی سری گوشی وان پلاس آیس ۵ لو رفت

بر اساس ادعای یک منبع آگاه در رسانه‌های اجتماعی، وان پلاس آیس ۵ و ۵ پرو ممکن است تا پایان سال عرضه شوند. از زمان معرفی، گوشی‌های هوشمند متعلق به سری وان پلاس Ace در انحصار چین باقی مانده‌اند و گوشی‌های آینده احتمالاً به این روند ادامه خواهند داد. در حالی که وان پلاس Ace 5 ممکن است از یک چیپست موجود استفاده کند، گفته می‌شود که مدل پرو رده بالا دارای چیپست پرچمدار آینده کوالکام در  قلب خود است.

این گزارش بر اساس یک افشا است که در اوایل این ماه منتشر شد و به چندین مشخصات استاندارد وان پلاس Ace 5 اشاره کرد. در پست پلتفرم رسانه اجتماعی چینی Weibo، مشاور دیجیتال چت استیشن جزئیاتی را در مورد جدول زمانی احتمالی راه‌اندازی و چیپست‌های قدرتمند وان پلاس Ace 5 و Ace 5 Pro به اشتراک گذاشت. Ace 5 ممکن است توسط پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 قدرت گیرد که در حال حاضر سامسونگ Galaxy S24 Ultra و سایر گوشی‌های پرچمدار را قدرت می‌بخشد.

در همین حال، گفته می‌شود که Ace 5 Pro دارای چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۴ است که گمان می‌رود در رویداد بعدی Snapdragon که از ۲۱ اکتبر تا ۲۳ اکتبر در هاوایی برگزار می‌شود، رونمایی شود. با این حال،  اولین گوشی هوشمندی نخواهد بود که آن را دریافت می‌کند، زیرا طبق گزارش‌ها، شیائومی «حقوق انحصاری اولین راه اندازی» را برای شیائومی ۱۵ پرو ادعایی خود تضمین کرده است.

وان پلاس آیس ۵ در نزدیکی

انتظار داریم هر دو گوشی هوشمند در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ و احتمالاً در ماه دسامبر وارد بازار شوند. سری Ace 5 همچنین به باتری‌های سیلیکونی «فوق العاده بزرگ» و ظاهری بازطراحی شده مجهز می‌شود. طبق گزارش های قبلی، وان پلاس ایس ۵ ممکن است دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی ۱.۵K LTPO باشد. ممکن است به یک دوربین عقب سه گانه مجهز باشد که سرلوحه آن یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است.

این گوشی احتمالا توسط یک باتری دو سلولی ۶۲۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۱۰۰ واتی پشتیبانی شود. در حالی که جزئیات در مورد طراحی گوشی ادعایی ناشناخته باقی مانده، این گزارش نشان می‌دهد که ممکن است دارای یک نوار لغزنده هشدار باشد که در سال‌های اخیر مترادف با گوشی‌های هوشمند OnePlus شده است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا