اخبار تکنولوژی

تاریخ رونمایی سری گوشی POCO F5 مشخص شد

شرکت شیائومی پس از مدتها انتظار، تاریخ رونمایی سری گوشی POCO F5 را مشخص کرد. این تاریخ ۹ می یا همان ۱۹ اردیبهشت خواهد بود و باید تا آن تاریخ منتظر ماند.

در سری جدید دو مدل POCO F5 و POCO F5 Pro وجود خواهد داشت. اولین مدل نسخه جهانی Redmi Note 12 Turbo است. این گجت دارای صفحه نمایش OLED دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، پردازنده اسنپدراگون ۷+ نسل ۲، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۶۷ واتی، دوربین اصلی سه گانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، Wi-Fi 6، بلوتوث ۵.۳، NFC و استانداردضدآب IP53 خواهد بود. قیمت این محصول بیش از ۳۵۰ دلار است.

سری گوشی POCO F5 با طراحی هیجان انگیز

در مدل دیگر یعنی POCO F5 Pro، این یک کپی از گوشی هوشمند Redmi K60 خواهد بود که در دسامبر ۲۰۲۲ معرفی شد. این محصول جدید دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی اولد ۱۲۰ هرتزی، تراشه Snapdragon 8+ Gen 1، باتری با شارژ سریع ۶۷ واتی و دوربین عقب سه گانه ۶۴ مگاپیکسل + ۸ مگاپیکسل + ۲ مگاپیکسل است. این گجت در چین با قیمت پایه ۳۶۰ دلار عرضه خواهد شد و عرضه جهانی مشخص نیست.

در اخباری مرتبط شرکت شیائومی به تازگی برای تبلت Redmi Pad آپدیت اندروید ۱۳ مبتنی بر MIUI 14 را منتشر کرد. این آپدیت برای نخستین بار راهی بازار چین شده و بزودی در سایر نقاط عرضه خواهد شد. این آپدیت با شماره ساخت V14.0.1.0.TLYINXM منتشر شده و شرکت کنندگان برنامه نسخه بتا Mi Pilots در هند قبلاً دریافت آن را آغاز کردند.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا شیائومی این دستگاه خود را معرفی کرده و عرضه دارد. برند چینی سخت در تلاش بوده مدل‌های متنوعی ارائه دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا