اخبار تکنولوژی

تاریخ رونمایی گلکسی Z فولد Special Edition مشخص شد

در میان شایعاتی مبنی بر اینکه سامسونگ بزودی «نسخه ویژه» گلکسی زد فولد خود را عرضه می‌کند، این شرکت اکنون به طور رسمی تاریخ عرضه گلکسی Z فولد Special Edition را تایید کرده است.

در یک بیانیه مطبوعاتی امروز، سامسونگ اعلام کرد یک دستگاه جدید گلکسی را در تاریخ ۲۱ اکتبر رونمایی خواهد کرد. در حالی که دستگاه خاص تایید نشده، به احتمال زیاد شایعه طولانی مدت نسخه Special Edition زد فولد خواهد بود. گزارشی از سپتامبر اولین نگاهی اجمالی به طراحی گوشی به ما داد. این گوشی دارای ماژول دوربین اصلاح شده در قالب مستطیل در مقایسه با طرح بیضی شکل نسخه استاندارد Z Fold 6 نشان داد.

ایوان بلاس، افشاگر صنعت، اخیراً نمای نزدیک از طراحی دوربین گوشی را به همراه یک فریم مجلل رزگلد با روکش بافتی برای چسبندگی بهتر به اشتراک گذاشته است. فراتر از طراحی، شایعات حاکی از ارتقاء قابل توجهی در بخش فنی هستند. اگرچه جزئیات مشخص نیست، اما انتظار می‌رود که سیستم دوربین در Special Edition Fold مورد بازنگری قرار گیرد.

گلکسی Z فولد Special Edition در نزدیکی رونمایی

تاریخ رونمایی گلکسی Z فولد Special Edition مشخص شد

ارتقای کلیدی دیگر می‌تواند لولا باشد. افشاگر Ice Universe نشان می‌دهد که چین و چروک نمایشگر روی تاشو جدید نسبت به استاندارد Z Fold 6 کمتر محسوس خواهد بود. اگر درست باشد، این یک پیشرفت خوشایند خواهد بود زیرا مدل‌های قبلی پیشرفت کمی در این زمینه داشته‌اند. شایعه شده که صفحه نمایش داخلی تاشو ۸ اینچی بوده که نسبت به استاندارد Z Fold 6 با سایز ۷.۶ اینچی بیشتر است. همچنین انتظار داریم صفحه نمایش بیرونی از ۶.۳ اینچ به ۶.۵ اینچ افزایش یابد.

با این حال، دریافت نسخه ویژه گلکسی زد فولد ممکن است سخت باشد. طبق گزارش‌های فعلی، نسخه محدودی خواهد داشت که بیشتر در کره و چین در دسترس است. همه در رویداد ۲۱ اکتبر سامسونگ فاش خواهند شد، جایی که انتظار داریم این شرکت ویژگی‌ها و مشخصات کامل دستگاه را تایید کند.

در دیگر خبرها سامسونگ گلکسی A16 5G خود را در نهایت پس از مدتها انتظار رونمایی کرد است و چند ارتقای قابل توجه نسبت به نسل قبلی خود از جمله نمایشگر بزرگ‌تر ۶.۷ اینچی و بروزرسانی ۶ ساله نسخه اندروید در کنار ۶ سال آپدیت امنیتی به همراه دارد. این سطح از پشتیبانی نرم‌افزاری برای دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه وجود ندارد و به این معنی است که A16 5G تا اکتبر ۲۰۳۰ به‌طور کامل پشتیبانی می‌شود و آخرین اندروید را اجرا می‌کند.

باقی مشخصات شامل چیپ Exynos 1330 در اروپا شده که در آن A16 5G لیست است، در حالی که انتظار می‌رود بازارهای دیگری مانند هند و تایلند به جای آن پردازنده مدیاتک Dimensity 6300 را دریافت کنند. این گوشی با رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با پشتیبانی خارجی از کارت‌های microSD تا ۱.۵ ترابایت در دسترس است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا