اخبار تکنولوژی

تاریخ رونمایی گوشی اوپو Find X8 آشکار شد

شرکت Oppo هرسال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی می‌کند و بزودی باید شاهد رونمایی گوشی اوپو Find X8 باشیم که یک پرچمدار است.

اوپو تایید کرده که کنفرانس توسعه دهندگان اوپو ۲۰۲۴ در ۱۷ اکتبر طی رویدادی در چین برگزار خواهد شد. این شرکت در این رویداد رونمایی را از رابط کاربری ColorOS 15 نسل بعدی خود خواهد داشت. بلافاصله پس از تایید این رویداد توسط شرکت، ایستگاه چت دیجیتال اطلاعاتی یک پست Weibo منتشر کرد تا تاریخ رونمایی سری Find X8 را فاش کند.

انتظار می‌رود که ColorOS 15 آینده پیشرفت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را به همراه داشته باشد. ما یک پست اختصاصی داریم که جزئیات مربوط به دستگا‌ه‌هایی را که ارتقاء نرم افزار جدید دریافت می‌کنند ارائه می‌دهد. به احتمال زیاد سری Find X8 آینده می‌تواند اولین گوشی‌هایی باشد که با اندروید ۱۵ مبتنی بر ColorOS 15 از پیش بارگذاری شده همراه است.

در مورد سری Find X8، افشاگر DCS پیش بینی کرده که Oppo ممکن است آن را در ۲۱ اکتبر رونمایی کند. انتظار می‌رود Find X8، Find X8 Pro و Find X8 Pro Satellite Communication Version دارای چیپست Dimensity 9400 باشند. DCS همچنین تأیید کرد که تراشه Dimensity 9400 را در ۹ اکتبر معرفی خواهد کرد. ویوو X200 و X200 Pro که در ۱۴ اکتبر عرضه می‌شوند، اولین گوشی‌های جهان خواهند بود که به تراشه جدید مجهز می‌شوند. وی همچنین اشاره کرد که وان پلاس ۱۳ که انتظار داریم دارای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ باشد، تا پایان اکتبر معرفی خواهد شد.

اوپو Find X8 پرچمداری برجسته

تاریخ رونمایی گوشی اوپو Find X8 آشکار شد

انتظار رفته رویداد معرفی سری اوپو Find X8 در ۲۱ اکتبر شاهد ورود چندین محصول باشد. اطلاعات فاش شده از DCS نشان می‌دهد که معرفی تبلت اوپو Pad 3 Pro، Earbuds Enco X3 TWS، نوع رنگی جدید اوپو Watch X و لوازم جانبی اکوسیستم مغناطیسی با Find X8 سه‌گانه همزمان خواهد شد. او در بخش نظرات پست Weibo اشاره کرد که Pad 3 Pro احتمالاً تا پایان سال جاری ارتقاء ColorOS 15 را دریافت خواهد کرد.

در دیگر خبرها گوشی اوپو Find X7 Ultra را در ابتدای سال جاری در بازار چین عرضه کرد. این گوشی دارای برخی از بهترین دوربین‌های موجود در گوشی‌های هوشمند در بازار است که به طور مستقیم با گوشی‌هایی مانند Xiaomi 14 Ultra و ویوو X100 Ultra رقابت می‌کند. متأسفانه، این گوشی هوشمند منحصربه‌فرد چین بود، اما طرفداران را به آنچه از اوپو فایند ایکس ۸ اولترا انتظار دارند، باز نمی‌دارد.

Find X8 Ultra مانند نسل قبلی Find X7 Ultra به سیستم دوربین چهارگانه با لنز پریسکوپ دوگانه ادامه خواهد داد. این گوشی دارای یک لنز زوم دوگانه پریسکوپ اپتیکال ۳x و ۶x خواهد بود. لنز ۶x یک دیافراگم بزرگ جدید برای قابلیت‌های بهتر در نور کم دریافت می‌کند که ارتقای جزئی از Find X7 Ultra است.

اطلاعات مربوط به سنسور در حال حاضر ناشناخته است، اما پیش بینی می‌شود که همان IMX 858 یا سنسور مشابهی داشته باشد. این گوشی هوشمند همچنین دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ۱ اینچی و لنز ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید خواهد بود. هر چهار دوربین با مشارکت Hasselblad تنظیم خواهند شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا