اخبار تکنولوژی

تاریخ رونمایی گوشی سونی Xperia 1 V مشخص شد

سونی تاریخ رونمایی گوشی پرچمدار جدید سونی Xperia 1 V خود را اعلام کرد. این محصول جدید Xperia 1 V (به عنوان Xperia 1 Mark 5) شناخته خواهد شد.

طبق دعوتنامه رسمی سونی، این گوشی در رویدادی ۱۱ می معرفی خواهد شد، یعنی تا دو هفته دیگر. طبق اطلاعات افشا شده، Xperia 1 V تقریباً شبیه به مدل فعلی خواهد بود.

این دستگاه دارای بدنه‌ای با ابعاد ۱۶۱.۰×۶۹.۳×۸.۵ میلی متر، صفحه نمایش ۶.۵ اینچی بدون حفره، دوربین سه گانه ۱۲ مگاپیکسل + ۴۸ مگاپیکسل + ۱۲ مگاپیکسل، پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و برخی دیگر است.

سونی Xperia در راه است

همچنین انتظار داریم حافظه رم ۱۶ گیگابایتی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی و قیمت ۱۰۰۰ دلاری را شاهد باشیم. در اخباری مرتبط شرکت سونی از زمانی که پلی استیشن ۵ را در سال ۲۰۲۰ عرضه شد، موفق به فروش بالایی از این کنسول شد. به شکلی که آمار فروش آن در مدت مشابه با پلی استیشن ۴ بیشتر بوده است. حال جزئیاتی درباره کنسول نسل بعدی این کمپانی یعنی پلی استیشن ۶ منتشر شد.

به گفته کاربر WorryWartGamer توییتر، سونی یک طراح سخت افزاری برای پلی استیشن ۶ انتخاب کرده و مارک سرنی یکی از گزینه‌های احتمالی برای طراحی معماری این کنسول خواهد بود. بعید است کنسول نسل دهم پیش از ۲۰۲۸ معرفی شود، اما این بدان معنا نبوده که هیچ گاه از راه نخواهد رسید.

RedGamingTech یوتیوب یکی از کانال‌های مطرح بوده که معتقد است سونی با تمرکزی که روی پلی استیشن ۶ داشته، بعید است برنامه‌ای برای ارائه پلی استیشن ۵ پرو داشته باشد. علاوه بر این، احتمال ساخت کنسول ماژولار PS5 قبلاً شایعه شده، که می‌تواند باعث شود سونی از برنامه‌های PS5 Pro یا PS5 Slim صرف نظر کند.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا