اخبار تکنولوژی

تاریخ رونمایی گوشی Galaxy S24 FE آشکار شد

به نظر می‎‌رسد سامسونگ برای معرفی گوشی Galaxy S24 FE، مدل جدید Fan Edition خود آماده می‌شود. در حالی که این شرکت هنوز به طور رسمی این دستگاه را معرفی نکرده است، صفحه پشتیبانی از این گوشی پیشتر در وب سایت سامسونگ فعال شده است و اخیراً اطلاعات فاش شده بسیاری از جزئیات آن را فاش کرده است. اکنون یک نشریه کره‌ای ETNews نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند در ماه اکتبر در سطح جهانی عرضه می‌شود.

گفته می‌شود که گلکسی اس ۲۴FE از پردازنده Exynos 2400e سامسونگ استفاده می‌کند که احتمالاً نسخه‌ای از Exynos 2400 است که در گلکسی S24 و S24 Plus یافت می‌شود. One UI 6.1.1، آخرین نسخه از پوسته سفارشی اندروید سامسونگ روی این گوشی اجرا خواهد شد.

انتظار می‌رود این مدل دارای باتری ۴۵۶۵ میلی‌آمپرساعتی باشد و مطالب بازاریابی فاش شده حاکی از آن است که سامسونگ اعداد استقامت چشمگیری را ارائه خواهد کرد. گفته می‌شود که با یک بار شارژ تا ۷۸ ساعت پخش موسیقی و ۲۹ ساعت پخش ویدیو را ارائه می‌دهد. انتظار داریم صفحه نمایش S24 FE یک پنل ۶.۷ اینچی Full HD+ امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز باشد. صفحه نمایش توسط Gorilla Glass Victus+ محافظت می‌شود و یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی در حفره وسط قرار گرفته است.

گوشی Galaxy S24 FE در نزدیکی

تاریخ رونمایی گوشی Galaxy S24 FE آشکار شد

در عقب، شایعه شده است که S24 FE از سیستم دوربین سه گانه بهره می‌برد. سنسور اصلی یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود که با یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر همراه خواهد بود. گزینه‌های رنگی نیز فراوان به نظر می‌رسند زیرا انتظار می‌رود این گوشی در رنگ‌های زرد، نقره ای/سفید، گرافیت، سبز و آبی عرضه شود.

سامسونگ حتی ممکن است برخی رنگ‌های انحصاری اضافی را از طریق وب‌سایت خود ارائه دهد، اگرچه جزئیات مربوط به آن‌ها در دست نیست. علاوه بر این، ETNews گزارش می‌دهد که گلکسی A16، گزینه‌ای مقرون به صرفه‌تر، در ماه دسامبر عرضه خواهد شد. جزئیات خاصی در مورد A16 هنوز مشخص نشده، اما می‌توان تصور کرد که برای کاربرانی که به دنبال تجربه سامسونگ مقرون به صرفه‌تر هستند، پاسخگو باشد.

در دیگر خبرها در چند سال گذشته، سامسونگ ویژگی‌های امنیتی مانند Knox و Secure Folder را به دستگاه‌های گلکسی معرفی کرده است. اکنون این شرکت دو ویژگی امنیتی جدید را در لیست معرفی کرده است: اشتراک‌گذاری خصوصی سریع و حفاظت از داده‌های پیشرفته ابری سامسونگ. این یک “عملکرد اشتراک گذاری فایل با حفظ حریم خصوصی” داخلی است که به شما امکان می‌دهد داده‌های خود را با خیال راحت به اشتراک بگذارید. لازم نیست نگران این باشید که فایل‌هایتان به نحوی آنلاین یا برای کسی غیر از آنهایی که مدنظرتان است قابل مشاهده باشند.

با استفاده از این ویژگی اشتراک‌گذاری خصوصی، کاربران می‌توانند اطمینان حاصل کنند که فقط گیرندگان تعیین شده می‌توانند فایل‌هایی را که به اشتراک می‌گذارند باز کنند.

گوشی Galaxy S24 FE یک قاتل پرچمدار است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا