اخبار تکنولوژی

تاریخ عرضه اسپیکر بلوتوثی ردمی مشخص شد

شیائومی رسما اعلام کرده است که اسپیکر بلوتوث ردمی در روز ۱۴ ژوئن راهی بازار چین می‌شود. این دستگاه اکنون برای پیش خرید در بسیاری از پلتفرم‌های تجارت الکترونیک در این کشور از جمله Xiaomi Youpin، Xiaomi Home، Xiaomi Mall آماده است. ، Tmall و JD.com با برچسب قیمت ۹۹ یوان (۱۱۳۰ روپیه یا ۱۴ دلار).

این پوستر نشان می‌دهد که اسپیکر بلوتوث در سه رنگ سبز، مشکی و نارنجی در دسترس خواهد بود. همانطور که از تصویر می‌بینید، این محصول دارای یک روکش پارچه مشبک در کنار یک ماده لاستیکی نرم در قسمت بیرونی است. این اسپیکر همچنین دارای استاندارد IP 67 ضد گرد و غبار و آب است که آن را برای استفاده در فضای باز مناسب می‌کند. برای کسانی که آشنایی ندارند، امتیاز IP67 به این معنی بوده که محصول کاملاً در برابر گرد و غبار محافظت می‌شود و می‌تواند غوطه ور شدن را در عمق ۱۰۰ سانتی در آب شیرین به مدت ۳۰ دقیقه یا کمتر تحمل کند. عملاً نباید با قطرات باران مشکلی داشته باشد. یک بند آویز نیز با اسپیکر تعبیه شده است.

اسپیکر بلوتوثی Redmi دارای پیکربندی صوتی ۲ واحدی با درایور اصلی ۱.۵ اینچی است. این شرکت ادعا می‌کند که صدای واضح و روشن با باس قوی تولید می‌کند. همچنین از ترکیب استریو ۲ واحدی پشتیبانی کرده به این معنی که دو بلندگو را می‌توان با هم به دو کانال مختلف یک خروجی استریو متصل کرد. برای اتصال از بلوتوث ۵.۳ استفاده می‌کند.

به گفته این شرکت، یک باتری با ظرفیت “بزرگ” در داخل وجود دارد. یکی از مقامات مدعی شد که این اسپیکر با شارژ کامل می‌تواند ۵ ساعت پخش کند. شما یک پورت Type-C برای شارژ دریافت می‌کنید. هر سه گزینه رنگ ممکن است در ۱۴ ژوئن در دسترس نباشند. در حالی که گزینه رنگ مشکی برای فروش در ۱۴ ژوئن در JD.com در دسترس خواهد بود، برای گزینه‌های رنگ سبز و نارنجی به ترتیب باید منتظر ۲ جولای و ۱۵ جولای باشید.

اسپیکر بلوتوثی ردمی در نزدیکی

ردمی زیربرندی از شیائومی است که در سال ۲۰۱۳ راه اندازی شد. این برند گوشی‌های هوشمند، لپ تاپ، تبلت و سایر لوازم الکترونیکی مقرون به صرفه را تولید می کند. گوشی‌های هوشمند Redmi به دلیل نسبت قیمت به عملکرد عالی خود شناخته شده اند و در بازارهای نوظهور مانند هند محبوب هستند.

Redmi لپ تاپ، تبلت و لوازم جانبی مانند هدفون و پاوربانک نیز تولید می کند. محصولات این برند به دلیل قیمت مقرون به صرفه و کیفیت خوب شناخته شده اند. ردمی یکی از محبوب ترین برندهای گوشی های هوشمند در جهان است. این برند گوشی های هوشمندی با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می دهد که آن را به انتخابی محبوب برای مصرف کنندگان در سراسر جهان تبدیل می کند.

شرکت ردمی زیربرند شیائومی هر سال نسل جدیدی از محصولات متنوع خود را معرفی و عرضه می‌کند و امسال نیز تصمیم گرفت محصول جدیدی ارائه کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا