اخبار

تاریخ عرضه بلندگوی هوشمند بیکسبی از جانب سامسونگ تایید شد

تاریخ عرضه بلندگوی هوشمند بیکسبی از جانب سامسونگ تایید شد

کمپانی سامسونگ به غیر از سیستم DeX Pad خود که به شما اجازه میدهد تا تجربه ای مشابه با دسکتاپ را از گلکسی اس ۹ خود داشته باشید، وسیله جانبی دیگری را در نشست خود در بارسلونا رونمایی نکرد.
هیچ چیز از قبیل ساعت های هوشمند، وسایل جانبی خاص و حتی بلندگوی بیکسبی که ساخت ان از تابستان گذشته آغاز شده است در این مراسم رونمایی شد. همچنین به روز رسانی رسمی ای هم در رابطه با گلکسی X ارائه نشد پس بنابراین هنوز ایده ای نداریم که اولین تلفن همراه هوشمند با صفحه نمایش تاشوی این کمپانی در چه زمانی وارد بازار خواهد شد.
با این حال لازم به ذکر است که دی جی کوه به عنوان یکی از مقامات رسمی سامسونگ در مصاحبه ای که در بابا رونمایی از گلکسی اس ۹ انجام شده بود تایید کرد که گلکسی X در راه است و تاخیر طولانی مدت این محصول نیز در حقیقت چیز مفیدی خواهد بود.
به احتمال بسیار قوی سامسونگ به جای عجله در ارائه این محصول قصد عرضه تلفن همراه هوشمندی را دارد که بهترین تجربه را در زمینه کار با دستگاه های با صفحه نمایش تاشو به کاربر خود عرضه کند. بنابراین هنوز نمی توان با اطمینان زمان قطعی عرضه این محصول را عنوان کرد و دی جی کوه نیز از پاسخ دادن به سوال پرسیده شده در باب عرضه رسمی این تلفن همراه هوشمند طفره رفت.
با این حال وضع در رابطه با رونمایی از بلندگوی مجهز به بیکسبی و HomePod فرق می کند و این کمپانی برای عرضه و رونمایی از این دو محصول زمان بندی منسجم و ویژه ای را در نظر گرفته است. بر اساس گزارش های منتشر شده، این بلندگوی هوشمند مجهز به دستیار هوشمند سامسونگ در سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد و احتمال ارائه آن در سه ماه دوم سال نیز بسیار زیاد است. با این حال تاریخ دقیق عرضه این محصول هنوز برای مشخص نشده است اما حتمال رونمایی از این محصول به همراه تلفن همراه هوشمند گلکسی نوت ۹ در ماه آگوست بسیار زیاد است. با این وجود متاسفانه هنوز در رابطه با ویژگی ها و البته قیمت این دو محصول اطلاعاتی ارائه نشده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا