اخبار

تاریخ عرضه تلفن همراه هوشمند آنر ۱۰ مشخص شد

تاریخ عرضه تلفن همراه هوشمند آنر ۱۰ مشخص شد

به نظر می‌رسد که امسال بسیاری از تولیدکنندگان تلفن همراه هوشمند در سراسر جهان تصمیم گرفته‌اند تا پرچم‌دارهای خود را زودتر از زمان معمول رونمایی کنند. به همین منظور نیز انتظار می‌رود که سامسونگ تلفن همراه هوشمند پرچم‌دار گلکسی نوت ۹ خود را نیز چند هفته زودتر از زمان موزد انتظار عرضه کند و این در حالی است که کمپانی اچ تی سی و ال‌جی دراین‌باره از قافله عقب‌مانده و هنوز پرچم‌دار جدیدی را رونمایی نکرده‌اند.
کمپانی آنر معمولا پرچم‌دارهای خود را در سه‌ماهه دوم سال عرضه می‌کند و هیچ استثنایی در این زمینه قائل نمی‌شود. بااین‌وجود برخلاف سال گذشته که تلفن همراه هوشمند آنر ۹ در میانه ماه ژوئن رونمایی شد، امسال پرچم‌دار آنر ۱۰ ممکن است یک ماه زودتر از نسخه قبلی خود رونمایی شده و سپس به بازارهای جهانی عرضه شود.


مطالب مرتبط:
عرضه نسخه بتا اندروید اوریو برای آنر ۷ ایکس
سیستم تشخیص چهره به گوشی آنر وی ۹ اضافه شد
اطلاعات اصلی گوشی آنر ۷ ای (Honor 7A) فاش شد
نگاهی اجمالی به مشخصات هواوی آنر ۷A


این تولیدکننده تلفن‌های همراه هوشمند هم اکنون دعوت‌نامه مراسم ویژه رونمایی از این تلفن همراه هوشمند که در تاریخ ۱۵ می برگزار می‌شود را به اصحاب رسانه ارسال کرده است. این برنامه در لندن اجرا خواهد شد و تمرکز اصلی آن بر روی رونمایی از تلفن همراه هوشمند هواوی ۱۰ خواهد بود و به نظر نمی‌رسد که دستگاه دیگری به همراه این تلفن همراه پرچم‌دار در مراسم یاد شده رونمایی شود. البته در این دعوت‌نامه علاوه بر یادداشت‌های لازمه، بخشی از مشخصات این تلفن همراه هوشمند نیز آورده شده است که بهره‌مندی از هوش مصنوعی مشابه با هواوی میت ۱۰ و هواوی P۲۰ یکی از آن‌ها است.
بااین‌وجود هنوز اطلاعات دقیق‌تری در رابطه با این تلفن همراه هوشمند پرچم‌دار عرضه نشده است اما تصاویر منتشر شده از این تلفن نشانی از بریدگی در صفحه نمایش ندارد. همچنین لازم به ذکر است که اطلاعات تکمیلی در رابطه با این تلفن همراه هوشمند به‌محض برگزاری مراسم در وب‌سایت ما قرار خواهد گرفت پس اگر شما نیز یکی از طرفداران تلفن‌های همراه هواوی و آنر هستید می‌توانید اخبار مربوطه را از این وب‌سایت دنبال کنید.


مطالب بیشتر:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا