اخبار تکنولوژی

تاریخ عرضه ریلمی ۱۳ پرو پلاس مشخص شد

ریلمی GT Neo 6 و ریلمی GT Neo 6 SE اخیراً در چین عرضه شدند. اولی دارای چیپ Snapdragon 8s Gen 3 بوده، در حالی که دومی دارای چیپ Snapdragon 7 + Gen 3 است. در حال حاضر، یک افشای جدید از چین نشان می‌دهد که دو گوشی هوشمند دیگر ریلمی در راه هستند و می‌توانند بزودی عرضه شوند. گفته شده ریلمی از مدل‌های جدید سری شماره دار خود و سری شماره دار GT رونمایی می کند. اولی می تواند با سنسور تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی عرضه شود. یکی از این مدل‌ها ریلمی ۱۳ پرو پلاس خواهد بود.

افشاگر Digital Chat Station در Weibo ادعا کرد که گوشی‌های جدیدی از سری شماره‌دار ریلمی و سری شماره‌دار GT بزودی وارد بازار چین خواهند شد. مدل اول می‌تواند به عنوان یک گوشی میان رده با دوربین تله فوتو پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شود. مورد دوم می‌تواند یک پرچمدار با آخرین نسل باتری با چگالی بالا آند سیلیکونی و شارژ سریع ۱۰۰ واتی باشد. اینها می‌توانند ریلمی ۱۳ پرو+ و ریلمی GT 6 باشند.

انتظار داریم ریلمی ۱۳ پرو+ و ریلمی ۱۳ پرو در ماه ژوئن عرضه شوند. گفته می‌شود ریلمی GT 6، پرچم‌دار پیشنهادی این برند، در ماه جولای عرضه می‌شود. احتمالاً بر روی چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ اجرا خواهد شد. همچنین گفته می شود این برند تا پایان سال ۲۰۲۴ از Realme GT 6 Pro رونمایی خواهد کرد. این می تواند جزو اولین گوشی هایی باشد که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ را دریافت می کند.

ریلمی ۱۳ پرو پلاس در نزدیکی

انتظار می‌رود Realme 13 Pro+ و Realme 13 Pro به عنوان جانشین Realme 12 Pro+ و Realme 12 Pro که در ژانویه امسال عرضه شدند، عرضه شوند. این تلفن‌ها دارای باتری‌های ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ SuperVOOC 67 واتی و دوربین‌های سه‌گانه عقب با حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بودند. Realme 12 Pro+ 5G بر روی چیپ Snapdragon 7s Gen 2 اجرا می‌شود، در حالی که Realme 12 Pro 5G از یک چیپ Snapdragon 6 Gen 1 پشتیبانی می‌کند.

ریلمی هنوز ورود گوشی‌های جدید را تایید نکرده است.

در دیگر خبرها ریلمی پیشتر با معرفی ریلمی GT 6T از سری GT خود گزینه جذابی را معرفی کرد. این گوشی دو سال پس از عرضه آخرین گوشی GT توسط این شرکت به بازار آمد. اجازه دهید مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت Realme GT 6T را شرح دهیم.

قلب ریلمی GT 6T چیپست کاملا جدید کوالکام Snapdragon 7+ Gen 3 است. این اولین گوشی با این چیپ بوده که امتیازات بنچمارک بیش از ۱.۵ میلیون در AnTuTu را بدست آورد. این دستگاه با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5x و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 4.0 همراه شده است. این گوشی توسط یک محفظه بخار خنک کننده یخ ۹ لایه که مساحت کلی ۱۰۰۱۴ میلی متر مربع را پوشش می‌دهد، خنک نگه داشته می‌شود.

ریلمی GT 6T بر روی جدیدترین اندروید ۱۴ با رابط کاربری Realme اجرا می‌شود و برخی از ویژگی‌های نرم‌افزاری انحصاری خود را برای استخراج بیشتر چیپ دارد. شما یک حالت Geek Power Tuning دریافت می‌کنید که به شما امکان می‌دهد فرکانس CPU و GPU را سفارشی کنید و GT Mode 5.0، که تثبیت فریم هوش مصنوعی، زمان‌بندی منابع در سطح اتمی و رندر ناهمگن GPU را برای حفظ نرخ فریم بالا با حداقل نوسانات ارائه می‌دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا