اخبار تکنولوژی

تاریخ معرفی سری هوآوی Mate 70 لو رفت

انتظار می‌رود هواوی روی نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پرچمدار سری میت خود کار کند. این دستگاه‌ها احتمالاً بخشی از سری هوآوی Mate 70 خواهند بود و یک افشای جدید به جدول زمانی احتمالی عرضه آنها اشاره کرده است.

این غول فناوری چینی پیش از این مدل‌های میت ۶۰، میت ۶۰ پرو، میت ۶۰ پرو پلاس و میت ۶۰ RS Ultimate رونمایی کرده بود. در حال حاضر، یک افشاگر Weibo به نام Smart Pikachu اطلاعات بیشتری در مورد سری Mate 70 به اشتراک گذاشته است. او ادعا کرد که هواوی در حال برنامه‌ریزی برای عرضه سری میت ۷۰ در چین طی ماه سپتامبر ۲۰۲۴ است. این مطابق با جدول زمانی عرضه آن برای گوشی های میت ۶۰ است.

این منبع آگاه همچنین اضافه کرد که مدل‌های آینده میت ۷۰، میت ۷۰ پرو و میت ۷۰ پرو پلاس از سری آیفون ۱۶ اپل “قوی‌تر” خواهند بود. اگر شایعه منتشر شده در ماه سپتامبر صحت داشته باشد، واضح است که این برند به دنبال مقابله با نسل بعدی آیفون‌های ۲۰۲۴ غول کوپرتینویی است. در نهایت اسمارت پیکاچو اعلام کرد که این شرکت همچنین در حال کار بر روی یک دستگاه جدید ۱ اینچی است.

به عبارت دیگر، گوشی هوشمند آینده هواوی می‌تواند یک سنسور ۱ اینچی برای دوربین اصلی ارائه دهد. این احتمالاً یک گوشی هوشمند جدید از سری Mate یا P است. برای کسانی که نمی‌دانند، سری هواوی P70 نیز در سری قرار دارد. در گزارش‌های اخیر، شایعات مربوط به عرضه احتمالی P70 در دو سایز صفحه نمایش را پوشش دادیم. P70 همچنین ممکن است یک سنسور سونی IMX989 در عقب و یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی ۱.۵K چهارگانه خمیده OLED در جلو ارائه دهد.

هوآوی Mate 70 در نزدیکی

در دیگر Huawei Technologies Co., Ltd. یک شرکت چند ملیتی فناوری اطلاعات و ارتباطات چینی است که در شنژن، گوانگدونگ مستقر است. این شرکت در زمینه تحقیق و توسعه، فروش و خدمات تجهیزات مخابراتی، تجهیزات شبکه و دستگاه‌های هوشمند تخصص دارد. Huawei بزرگترین تولیدکننده تجهیزات مخابراتی در جهان است. و دومین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا