اخبار

تایید شد : بازی فیفا موبایل برای اندروید و آی او اس عرضه می‌شود

الکترونیک آرتز (EA) هر روز بیشتر از دیروز، میزان هایپ طرفداران سری بازی‌های محبوب فیفا را بالا می‌برد. اما در کنار توجه ویژه به نسخه‌های کنسولی و کامپیوترهای شخصی، این کمپانی پلتفرم پرمخاطب موبایل را هم فراموش نکرده و ساعاتی پیش به طور رسمی اعلام کرد که بازی فیفا موبایل (FIFA Mobile) قرار است برای سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شود.
البته هنوز هیچ تاریخی برای زمان عرضه بازی فیفا موبایل از سوی EA اعلام نشده است، اما با توجه به این که این عنوان قرار است ۳۰ لیگ برتر مختلف در جهان، ۶۵۰ تیم محبوب و ۱۷ هزار بازیکن شبیه‌سازی شده برخوردار باشد، مطمئنا گیمرهای پلتفرم موبایل با یکی از قدرتمندترین و کامل‌ترین تجربه‌های گیمینگ فوتبال بر روی اسمارت فون و تبلت‌های خود مواجه خواهند بود.
 
سران الکترونیک آرتز اعلام کرده‌اند که بازی فیفا موبایل یک تجربه‌ی کاملا جدید برای علاقه‌مندان به این ورزش پرطرفدار خواهد بود از پایه تا سقف به طور کامل جوری توسعه داده شده است که مطابق میل گیمرهای موبایل باشد. قابلیت هایی نظیر حالت Attack Mode، محتوای زنده و آنلاین به طور روزانه، لیگ‌های آنلاین و یک بخش ویژه برای ساخت تیم محبوب خود با ترکیبی رویایی، از ویژگی‌های جذاب این بازی خواهند بود.
 

گیم پلی متفاوت و هیجان انگیزی در بازی فیفا موبایل در انتظارتان خواهد بود

EA تایید کرد: بازی فیفا موبایل برای اندروید و آی او اس عرضه می‌شود
 
حالت Attack Mode یک گیم پلی جذاب و هیجان انگیز را برای کاربران موبایل فراهم خواهد کرد. در این حالت کاربران در هر بازی تنها نیمه‌ی اول را برای حمله فرصت خواهند داشت و نیمه‌ی دوم، این حریف است که فرصت حمله را به دست می‌آورد. بازی کنندگان باید در این بخش تصمیم‌های سریعی بگیرند و به صورت استراتژی نوبتی، خود را به دروازه‌ی حریف برسانند و پیروز شوند.
همچنین بازی FIFA Mobile دارای بخشی برای اطلاع رسانی درباره‌ی رویدادهای فوتبالی زنده از سراسر جهان خواهد بود و بر اساس اتفاقات مهم و هیجان انگیزی که در دنیای فوتبال رخ می‌دهد، این بخش نیز به صورت دائم و بر مبنای علاقه‌ی کاربر به روزرسانی خواهد شد. کمپانی EA هنوز هیچ تاریخ دقیقی را برای عرضه‌ی این بازی بر روی اپ استور و فروشگاه گوگل پلی اعلام نکرده است اما قرار است این عرضه در فصل پاییز رخ دهد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا