اخبار تکنولوژی

تایید Galaxy AI برای سری گلکسی زد ۶ سامسونگ

در چیزی که شاید بتوان آن را کم‌تعجب‌ترین توسعه سال توصیف کرد، سامسونگ امروز تأیید کرده که Galaxy AI را به نسل بعدی گوشی‌های تاشو خود، یعنی Galaxy Z Fold6 و Galaxy Z Flip6 یا همان سری گلکسی زد ۶ می‌آورد. انتظار داریم این موارد در اوایل جولای رونمایی شود.

EVP سامسونگ و رئیس دفتر تحقیق و توسعه موبایل، Mobile eXperience Business آقای Won-Joon Choi امروز در یک پست وبلاگی نوشت و در آن تأیید کرد که این شرکت قصد دارد “تجربه هوش مصنوعی Galaxy را برای دستگاه‌های تاشو آینده بهینه‌سازی کند”. او گفت: “تاشوهای ما همه کاره‌ترین و انعطاف‌پذیرترین فرم فاکتور در سامسونگ گلکسی هستند و هنگامی که با Galaxy AI ترکیب شوند، این دو فناوری مکمل با هم تمام امکانات جدید را باز می‌کنند.”

 سامسونگ می‌خواهد تجربه‌های تلفن همراه را با رویکرد هوش مصنوعی ترکیبی متحول کند، که معتقد است «عملی‌ترین و مطمئن‌ترین راه‌حل» برای رفع نیازهای مصرف‌کنندگان است و «سامسونگ را جلوتر از منحنی» قرار می‌دهد. این ترکیب شامل ایجاد تعادل بین پاسخگویی فوری و تضمین حریم خصوصی اضافی هوش مصنوعی روی دستگاه و تطبیق‌پذیری هوش مصنوعی مبتنی بر ابر از طریق همکاری‌های باز با شرکای پیشرو در صنعت در ارائه انواع عملکردهای مورد نیاز روزانه است.”

سری گلکسی زد ۶ هوشمندتر از همیشه

به زودی، سامسونگ قابلیت Live Translate AI خود را به برنامه های پیام شخص ثالث برای پشتیبانی از تماس های صوتی گسترش خواهد داد. این در مدل ترجمه زبان هوش مصنوعی سامسونگ روی دستگاه ادغام می‌شود، بنابراین می‌توانید هنگام استفاده از Live Translate در سری گلکسی زد ۶ «بدون نگرانی در مورد مسائل حریم خصوصی مانند اشتراک‌گذاری داده‌های شخصی» از آن استفاده کنید.

Choi انتظار دارد که ویژگی‌های هوش مصنوعی تلفن همراه بیشتر و بیشتر در دستگاه موجود باشد زیرا قدرت NPUها “با سرعت فوق العاده سریع” در حال پیشرفت است.

در دیگر خبرها سامسونگ رسما از یک مانیتور هوشمند جدید برای بازار جهانی رونمایی کرد. این مدل جدید مانیتور سامسونگ Odyssey OLED G8 بوده که مجموعه‌ای از مشخصات و ویژگی‌های چشمگیر را به ارمغان می‌آورد. مانیتور هوشمند جدید نوید افزایش تجربه مشاهده در OLED را با استفاده از فناوری هوش مصنوعی می‌دهد.

همانطور که از نام آن پیداست، سامسونگ Odyssey OLED G8 دارای یک پنل اولد ۳۲ اینچی است که وضوح ۴K UHD، نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز، نسبت تصویر ۱۶:۹ و زمان پاسخگویی ۰.۰۳ میلی‌ثانیه را ارائه می‌دهد. به عبارت دیگر، می‌توانید انتظار کیفیت تصویر واضح و پاسخ‌دهی عالی را داشته باشید، که باعث می‌شود هم در کاربری محتوا و هم در گیمینگ مهارت داشته باشد. این مانیتور هوشمند دارای صفحه نمایش ضد تابش نور است و به پردازنده NQ8 AI Gen 3 در بخش فنی مجهز شده است.

این تراشه از فناوری هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا محتوایی را که با وضوح تقریباً ۴K با سامسونگ Gaming Hub و برنامه‌های تلویزیون هوشمند بومی آن نمایش می‌دهد، به تصویر بکشد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا