اخبار تکنولوژی

تبلت آمازون Fire HD 8 رونمایی شد

تبلت آمازون Fire HD 8 روز چهارشنبه در مدلی جدید رونمایی شد. برای عملکرد بهتر، دوربین‌های بهبودیافته و عمر باتری تا ۱۳ ساعت، ۵۰ درصد رم بیشتر نسبت به مدل قبلی یک گزینه برتر است. مجموعه جدید تبلت آمازون از سه مدل تشکیل شده است: Fire HD 8، Fire HD 8 Kids و Fire HD 8 Kids Pro، که دو مدل آخر گزینه‌های متمرکز بر کودک هستند.

این غول تجارت الکترونیک می‌گوید مشتریان می‌توانند جدیدترین تبلت خود را با ۵۰ درصد صرفه جویی به دلیل قیمت اولیه آن دریافت کنند. قیمت تبلت Fire HD 8 از ۵۴.۹۹ دلار برای مدل حافظه ۳۲ گیگابایتی شروع می‌شود. همچنین در یک گزینه ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۸۴.۹۹ دلار عرضه می‌شود. با این حال، پلتفرم تجارت الکترونیک می‌گوید که این فقط قیمت اولیه است که تا ۹ اکتبر معتبر بوده و پس از آن به ترتیب به ۹۹.۹۹ دلار و ۱۲۹.۹۹ دلار برای هر دو مدل تغییر خواهد کرد.

این تبلت در سه رنگ مشکی، زمردی و هیبیسکوس موجود است. Fire HD 8 به صفحه نمایش ۸ اینچی HD مجهز شده است. این دستگاه دارای حداکثر ۴ گیگابایت رم بوده که ۵۰ درصد بیشتر از نسخه قبلی خود محسوب شده و تا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این تبلت از یک پردازنده شش هسته‌ای با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز استفاده می‌کند. مورد دوم از طریق کارت microSD تا ۱ ترابایت قابل ارتقا است. برای دوربین، این تبلت از یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی جلو بهره می‌برد.

تبلت جدید آمازون با یک بار شارژ تا ۱۳ ساعت عمر باتری را نوید می‌دهد. تبلت آمازون Fire HD 8 همچنین دارای ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد است. یک دستیار نوشتن دریافت می‌کند که می تواند به پالایش پیام‌ها کمک کند. گفته شده که با هر برنامه‌ای مانند ایمیل، اسناد Microsoft Word و حتی رسانه‌های اجتماعی سازگار است. آمازون می‌گوید که خلاصه‌سازی صفحات وب را از طریق مرورگر Silk نیز ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند نکات برجسته و کلیدی را دریافت کنند.

تبلت آمازون Fire HD 8 از راه رسید

این تبلت همچنین گزینه‌های سفارشی‌سازی را با ایجاد Wallpaper جدید ارائه می‌کند. کاربران می‌توانند یکی از دستورات انتخاب‌شده را انتخاب کنند یا درخواست خود را وارد کنند تا با استفاده از هوش مصنوعی مولد، ایجاد Wallpaper را فعال کنند.

در دیگر خبرها اکنون خرید بازی در آمازون لونا امکان پذیر است، به این معنی که می‌توانید بازی‌هایی را که در سرویس بازی ابری آمازون دارید، داشته باشید. تا این مرحله، لونا بر اساس یک مدل مبتنی بر اشتراک کار می‌کرد. جایی که ماهیانه پرداخت داشته و به مجموعه بازی‌ها برای بازی دسترسی پیدا می‌کنید. بازی‌ها به لایه‌های مختلفی به نام «کانال‌ها» تقسیم شدند و عناوین مختلفی را ارائه می‌کردند. این روش دسترسی به بازی‌ها در Luna از بین نمی‌رود و آمازون همچنان آن را ارائه خواهد کرد.

اما اکنون گزینه خرید بازی‌ها وجود دارد که بخواهید علاوه بر بازی در سرویس لونا، مجوز آن را نیز داشته باشید. اگر این کمی شبیه نحوه ارائه بازی‌های Stadia است، کاملاً در اشتباه نیستید. اما قطعاً با روشی که لونا چیزها را ارائه می‌دهد، همه چیز متفاوت است. این چیزی بوده که در مورد خرید بازی در Luna وجود دارد. به نظر می‌رسد در حال حاضر این فقط در مورد عناوین Ubisoft صدق می‌کند. با توجه به اینکه آمازون در دسامبر سال گذشته این قابلیت را برای پیوند دادن حساب Ubisoft شما به منظور پیوند دادن بازی‌هایی که از طریق برنامه Ubisoft Connect خریداری کرده‌اید، منطقی است.ر

با این تغییر جدید، اگر بازی یوبیسافت را از طریق لونا خریداری کنید، می‌توانید در اپلیکیشن Ubisoft Connect به آن دسترسی داشته باشید. بنابراین در هر دو مکان موجود است. این یک چیز خوبی بوده زیرا خدای نکرده اتفاقی برای لونا بیافتد، شما هنوز مجوز بازی را دارید.  باید در Ubisoft Connect قابل دسترسی باشد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا