اخبار تکنولوژی

تبلت آنر MagicPad 2 با نمایشگر ۳K رونمایی شد

آنر پس از انتشار تیزر تبلت آنر MagicPad 2، محصول پرچمدار این شرکت در چین به همراه سری آنر Magic V3 رونمایی شد. دستگاهی که دارای صفحه نمایش بزرگ ۱۲.۳ اینچی ۳K اولد با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز با حاشیه‌های باریک است که نسبت صفحه نمایش به بدنه بزرگ‌تر ۹۲ درصدی کمک می‌کند.

نکته جالب این است که صفحه نمایش تبلت مجهز به فناوری حفاظت از چشم غیرفوکوس AI Oasis خود است که از کاهش نور UHF در سطح ۴۳۲۰ هرتز PWM پیشرو در صنعت به همراه هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا بینندگان را تسکین دهد، محافظت از چشم مانند نور طبیعی را ارائه دهد و به افزایش دید نزدیک در طولانی مدت کمک کند.

پیکربندی آنر MagicPad 2 تا ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی افزایش می‌یابد، دارای پردازنده پرچمدار ۴ نانومتری Snapdragon 8s Gen 3، سیستم ۸ بلندگو با پشتیبانی از صدای فضایی و باتری بزرگ ۱۰۰۵۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی است. همچنین با لوازم جانبی مانند MagicPencil 3، ورودی با تأخیر کم ۲ میلی‌ثانیه و صفحه‌کلید بلوتوث MagicPad 2 را برای تجربه‌ای شبیه به رایانه ارائه می‌کند.

هنگامی که صحبت از نرم افزار به میان می‌آید، دارای رابط کاربری MagicOS 8.0 با قابلیت‌های هوش مصنوعی بسیاری است، مانند MagicLM AI که جلسات را خلاصه و ترجمه می‌کند، فرمول‌های دست نویس را شناسایی می‌کند، MagicRing برای مالتی تسکینگ بین دستگاه‌ها، Magic Portal که پیام‌ها را درک می‌کند و شما را به برنامه‌های مرتبط هدایت می‌کند و موارد دیگر.

آنر MagicPad 2 از راه رسید

MagicPad 2 در رنگ‌های سفید سایه ماه، مشکی آسمان پرستاره و آبی آسمانی عرضه می‌شود و قیمت آن به شرح زیر است:

  • نسخه ۸ گیگ رم/۲۵۶ گیگ حافظه داخلی/۳۹۹ دلار
  • نسخه ۱۲ گیگ رم/۵۱۲ گیگ حافظه داخلی/۴۵۴ دلار
  • نسخه ۱۶ گیگ رم/۵۱۲ گیگ حافظه داخلی/۵۱۰ دلار
  • نسخه ۱۶ گیگ رم/۱ ترابایت حافظه داخلی/۵۷۹ دلار
  • مجیک پنسل ۳ با قیمت ۶۸ دلار
  • صفحه کلید بلوتوثی مجیک پد ۲ با قیمت ۶۸ دلار
  • کاور تاشو ۲۷ دلاری

فروش از ۱۹ جولای آغاز خواهد شد.

در دیگر خبرها آنر با عرضه گوشی آنر مجیک V Flip رسما وارد عرصه گوشی‌های تاشو فلیپ شد. این دستگاه دارای صفحه نمایش خارجی استثنایی، ویژگی‌های دوربین نوآورانه و یک پردازنده قدرتمند است. همه اینها آن را به یک رقیب قدرتمند در بازار تلفن‌های تاشو فلیپ تبدیل می‌کند.

آنر مجیک V Flip با بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش خارجی صنعت بر روی تلفن‌های تاشو با ۴ اینچ، نمایش را به خود اختصاص می‌دهد. این نمایشگر LTPO نسبت صفحه نمایش به بدنه چشمگیر ۸۵درصدی را ارائه می‌دهد. این یک تجربه تمام صفحه یا تقسیم صفحه را برای کاربران فراهم می‌کند. حالت تقسیم صفحه شما را با اعلان‌ها و یادآوری‌ها مطلع می‌کند و در عین حال به شما امکان می‌دهد مستقیماً روی صفحه نمایش خارجی به برنامه‌های ضروری دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز تصاویری روان و مصرف بهینه باتری را تضمین می‌کند.

Magic V Flip نقش مهمی در بخش دوربین دارد. این گوشی دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور IMX906 سونی است که در هر شرایط نوری پرتره‌های خیره کننده‌ای را ثبت می‌کند. دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار تصاویر سلفی واضح و دقیق را هر بار تضمین می‌کند. ویژگی‌های هوش مصنوعی مانند بهبود پرتره و جلوه‌های بوکه عکس‌های شما را بیشتر ارتقا می‌دهند و آن‌ها را حرفه‌ای می‌کنند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا