اخبار تکنولوژی

تبلت اینفینیکس Xpad معرفی شد

Infinix وارد بخش تبلت شده است. این برند بی سر و صدا اولین محصول خود را به نام اینفینیکس Xpad اعلام کرده است. این یک پیشنهاد اقتصادی با مشخصات مناسب است. این تبلت همچنین کاملاً شبیه به iPad Pro 2024 اپل است. دارای صفحه نمایش با نرخ نوسازی بالا، پردازنده مدیاتک، دستیار هوش مصنوعی و موارد دیگر است.

Infinix Xpad دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل و حداکثر روشنایی ۴۴۰ نیت است. دارای نرخ رفرش ۹۰ هرتز برای تصاویر و انیمیشن‌های روان. صفحه نمایش از هر طرف با حاشیه‌های متقارن احاطه شده است. Xpad دارای یک قاب تخت با یک بدنه فلزی است. یک ماژول دوربین مربعی شکل در پنل عقب وجود دارد که یک دوربین ۸ مگاپیکسلی همراه با یک واحد فلاش LED را در خود جای داد. در قسمت جلو نیز این دستگاه دارای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. این تبلت به بلندگوهای چهارگانه برای نیازهای چند رسانه‌ای مجهز شده است.

ایکس پد در بخش فنی به پردازنده مدیاتک Helio G99 Ultimate مجهز شده است. این برند در مورد ترکیب رم و فضای ذخیره‌سازی تایید نکرده است، اما گفته می‌شود که دارای ۴ و ۸ گیگابایت رم و گزینه های ذخیره‌سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی است. XArena Game Space با سه حالت مختلف قدرت برای اهداف بازی وجود دارد. از نظر نرم‌افزاری، این تبلت بر روی اندروید ۱۴ مبتنی بر XOS اجرا می‌شود. این تبلت با دستیار صوتی Folax خود شرکت ارائه شده که توسط ChatGPT پشتیبانی می‌شود.

Infinix Xpad توسط یک باتری ۷۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌شود. دارای پورت USB-C، جک ۳.۵ میلیمتری و پشتیبانی از اتصال LTE است. اینفینیکس Xpad در رنگ‌های Titan Gold، Frost Blue و Stellar Grey ارائه می‌شود. جزئیات قیمت و در دسترس بودن این تبلت هنوز اعلام نشده و پس از انتشار اطلاعات، این پست را به روز خواهیم کرد.

اینفینیکس Xpad از راه رسید

در دیگر خبرها اینفینیکس پیشتر گوشی اینفینیکس Smart 8 Plus را پس از رونمایی جهانی در ماه ژانویه راهی بازار کرد. این گوشی هوشمند اقتصادی اقشاری را هدف قرار می‌دهد که به دنبال گوشی خوش قیمتند. همچنین ویژگی های قانع کننده ای را با قیمت اولیه ارائه می‌دهد.

از نظر طراحی، دستگاه دارای عقب صاف با ماژول دوربین بزرگ، کناره‌های صاف و صفحه نمایش تخت است. صفحه نمایش ۶.۶ اینچی IPS LCD دارای یک حفره دوربین وسط نمایشگر بوده و وضوح تصویر ۷۲۰ در ۱۶۱۲ پیکسل، نسبت تصویر ۲۰:۹، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت را ارائه می‌دهد.

همچنین ویژگی حلقه جادویی الهام گرفته از اپل Dynamic Island است که از یک پنجره بازشو در اطراف دوربین جلو برای نمایش اعلان‌های مهم مانند سطح باتری و وضعیت شارژ استفاده می‌کند. همچنین امکان باز کردن قفل با چهره را فراهم می‌کند. به غیر از آن، یک اسکنر اثر انگشت جانبی برای امنیت بیشتر وجود دارد.

در بخش سخت افزاری، این گوشی هوشمند دارای یک پردازنده هشت هسته‌ای ۲.۲ گیگاهرتزی مدیاتک Helio G36 است که با ۴ گیگابایت رم LPDDR4X و ۱۲۸ گیگابایت حافظه eMMC 5.1 همراه شده است. رم را می=‌توان تقریباً تا ۴ گیگابایت افزایش داد و فضای ذخیره‌سازی را می‌توان تا ۲ ترابایت از طریق کارت microSD ارتقا بخشید. این دستگاه با سیستم عامل اندروید ۱۳ گو مبتنی بر XOS 13 به فروش می‌رسد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا