اخبار تکنولوژی

تبلت جدید ریلمی در راه است

Realme همچنان به ارائه دستگاه‌های جدید به کاربران ادامه می‌دهد. این شرکت به رشد قوی در بخش گوشی‌های هوشمند ادامه می‌دهد. در این راستا این شرکت می‌خواهد گام‌های محکمی در صنعت تبلت بردارد. Gizmochina کشف جالبی می‌کند. آشکار شده که تبلت جدید ریلمی بزودی از راه خواهد رسید.

Gizmochina تبلت جدید ریلمی را در پایگاه داده IMEI با شماره مدل RMP2402 مشاهده کرده است. ما اطلاعات روشنی در مورد این تبلت نداریم. با این حال، ما انتظار داریم که این تبلت Realme Pad 3 باشد. تبلت جدید مطمئناً از سیم کارت پشتیبانی می‌کند. همچنین تبلت از Realme Pad 2 که اخیراً معرفی شده بهتر خواهد بود. در اینجا ویژگی های Realme Pad 2 آمده است:

ریلمی پد ۲ دارای صفحه نمایش ۱۱.۵ اینچی IPS با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. مجهز به چیپست مدیاتک Helio G99، حداکثر ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی را ارائه می‌دهد. دوربین‌های ۸ مگاپیکسلی در عقب و جلو وجود دارد. همچنین این دستگاه دارای یک باتری بزرگ ۸۳۶۰ میلی آمپرساعتی است. این باتری با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی به راحتی شارژ می‌شود.

تبلت جدید ریلمی بزودی از راه می رسد

Realme Pad 2 با رابط کاربری Realme UI 4 مبتنی بر اندروید ۱۳ عرضه می‌شود. همچنین سیم کارت برای برقراری تماس و اتصال به اینترنت به دلخواه شما در دسترس است. ریلمی قصد دارد با تبلت جدید تجربه بهتری را به کاربران ارائه دهد. هدف این برند با این محصول جدید افزایش سهم بازار و برآورده کردن انتظارات کاربران است.

ما نمی‌دانیم که این تبلت چه زمانی معرفی می‌شود. با این حال، به نظر می‌رسد که این تبلت در حال ساختن نامی برای دنیای فناوری است.

در دیگر خبرها ما اخیراً از طریق پایگاه داده TENAA در مورد سری گوشی ریلمی V60 جزئیاتی کسب کردیم که به نظر می‌رسید هر دو گوشی دارای مشخصات یکسان هستند. اکنون V60s به طور رسمی برای فروش در وب سایت ریلمی چین فهرست شده و V60 ساده نیز به طور خلاصه با همان برگه‌های مشخصات دقیق ارائه شده است.

لیست اخیر در حال حاضر حذف شده، بنابراین هنوز تغییری وجود دارد که ممکن است دو گوشی در نهایت تفاوت‌هایی در مشخصات داشته باشند. به هر حال، ریلمی V60s یک دستگاه ۵G دو سیم کارته سطح پایه است. صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی HD+ با وضوح ۷۲۰ در ۱۶۰۴ پیکسل است. این پنل دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است و شدت روشنایی ۶۲۵ نیت دارد. دستگاه دارای چیپست مدیاتک Dimensity 6300 میان رده است.

ریلمی V60s دارای بدنه باریک ۷.۹۴ میلیمتری با روکش مات است. می‌توان آن را در رنگ‌های طلایی یا فیروزه‌ای داشت. بدنه دارای استاندارد IP64 است که بسیار خوب به نظر می‌رسد. با وجود مشخصات، V60s همچنان دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی است.

یک طرح چهار دایره در جزیره دوربین عقب وجود دارد. با این حال، هنگامی که به رندرها نزدیک‌تر نگاه کنید، مشخص می‌شود که تنها دو دوربین واقعی هستند. می‌دانیم که دوربین اصلی یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی بوده و دوربین دیگر در لیست نیست و احتمالاً یک ماکرو یا یک لنز عمق است. در جلو، ما یک سلفی ۸ مگاپیکسلی درون حفره دوربین داریم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا