اخبار تکنولوژی

تبلت دوجی T30S معرفی شد

دوجی از تبلت جدیدی با نام مدل دوجی T30S و ویژگی‌های مناسبی رونمایی کرده است. T30S در طراحی جمع و جور عرضه می‌شود و از پخش رسانه با وضوح بالا از پلتفرم‌های استریم پشتیبانی می‌کند.

T30S جدید یکی دیگر از تبلت‌های اندرویدی است که به مجموعه تبلت‌های Doogee که به سرعت در حال گسترش بوده اضافه شده است. این یک نسخه ضعیف از T30 Ultra است. شرکت در حال حاضر پیش سفارش برای تبلت را می‌پذیرد.

Doogee T30S جدید دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی با وضوح ۲.۴K است. صفحه نمایش با وضوح بالای آن هنگام پخش محتوای دارای حق کپی‌رایت از پلتفرم‌های استریم مفید است. T30S گواهی Widevine L1 داشته و قادر به پخش ویدیوهای با کیفیت کامل از Amazon Prime، Netflix و سایر ارائه دهندگان استریم است.

این تبلت به چیپست Spreadtrum T606 با هشت هسته محاسباتی و فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز نیز مجهز شد. در حالی که رم ۶ گیگابایتی هم دارد، Doogee تبلیغ می‌کند که این رم تقریباً تا ۱۶ گیگابایت قابل ارتقا است. ظرفیت حافظه داخلی این تبلت ۲۵۶ گیگابایت بوده که از طریق کارت حافظه نیز قابل ارتقا خواهد بود.

تبلت اقتصادی دوجی T30S معرفی شد

برند به خاطر مجموعه‌ای از گوشی های هوشمند بادوام خود شناخته شده است و T30S در این سنت سهیم است. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی دارد. تبلت همچنین به چهار بلندگو مجهز شده و یک هدست نیز می‌تواند از طریق جک صدا روی تبلت متصل شود. T30S از اندروید ۱۳ بهره برده، اما هنوز تعداد به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل موجود برای این تبلت مشخص نیست و ضخامت آن به ۷.۶ میلیمتر می‌رسد.

تبلت اندرویدی جدید دوجی ۲۹۹.۹۹ دلار قیمت دارد و می‌توانید آن را مستقیماً از Doogee خریداری کنید.  Doogee یک شرکت چینی است که گوشی های هوشمند و لوازم جانبی تولید می کند. این شرکت در سال ۲۰۱۳ تأسیس شد و به دلیل گوشی های بادوام و مقرون به صرفه خود شناخته شده است. Doogee طیف گسترده ای از گوشی های هوشمند را ارائه می دهد، از جمله گوشی های مقاوم، گوشی های بازی و گوشی استاندارد است.

برای کسب جزئیات بیشتر پیرامون این تبلت جدید به سایت شرکت دوجی مراجعه کنید. برندی مطرح که توانسته علاقمندان بسیاری را جلب کند. پیش بینی شده بزودی مدل‌های بیشتری معرفی کند.


نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا