اخبار تکنولوژی

تبلت ردمجیک Gaming Tablet Pro حرفه ای رونمایی شد

ردمجیک Gaming Tablet Pro روز پنجشنبه در چین رونمایی شد. تبلت جدید دارای صفحه نمایش ۱۰.۹ اینچی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است و از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نسخه پیشرو استفاده می‌کند.

Gaming Tablet Pro اولین تبلتی است که دارای این نسخه اورکلاک شده از پردازنده استاندارد اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است. این دستگاه در سه پیکربندی رم و فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود و یک باتری ۱۰۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی را در خود جای داده است. دوربین عقب آن نیز ۵۰ مگاپیکسلی است.

قیمت تبلت Gaming Pro از ۳۹۹۹ یوان برای مدل ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی شروع می‌شود. انواع ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت و ۲۴ گیگابایت رم+ ۱ ترابایت به ترتیب ۴۴۹۹ یوان و ۵۵۹۹ یوان قیمت دارند. این تبلت در رنگ‌های نقره‌ای شفاف دوتریوم و رنگ‌های شب تاریک شفاف دوتریوم ارائه می‌شود. فروش این تبلت در چین از ۱۱ سپتامبر آغاز خواهد شد.

تبلت ردمجیک Gaming Pro بر روی سیستم عامل Redmagic 9.5 مبتنی بر اندروید ۱۴ اجرا می‌شود و دارای صفحه نمایش ۱۰.۹ اینچی ۲.۸K (1800×2880 پیکسل) با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و نرخ نمونه برداری لمسی ۸۴۰ هرتز است. این نمایشگر دارای گواهی حفاظت از چشم SGS نیز است.

تبلت ردمجیک Gaming Tablet Pro از راه رسید

تبلت جدید Red Magic از چیپست هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نسخه پیشرو با حداکثر ۲۴ گیگابایت رم و حداکثر ۱ ترابایت حافظه بهره می‌برد. این چیپست نسخه ویژه نسخه اورکلاک شده Snapdragon 8 Gen 3 با حداکثر سرعت فرکانس ۳.۴ گیگاهرتز است.

برای دوربین، تبلت گیمینگ ردمجیک Gaming Tablet Pro دارای یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی در جلو است. دارای چهار بلندگو نیز است. گزینه‌های اتصال در تبلت عبارتند از وای فای، بلوتوث، NFC و پورت USB Type-C. این تبلت دارای سیستم خنک کننده ICE 2.0 برای مدیریت حرارتی است.

تبلت  Gaming Pro یک باتری ۱۰۱۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۲۰ واتی دارد. گفته شده که فناوری شارژ سریع باتری را از صفر به ۵۰ درصد در ۱۵ دقیقه و تا ۱۰۰ درصد در ۴۵ دقیقه پر می‌کند. ابعاد آن ۲۵۳.۳۴×۱۶۴.۵۶×۷.۳ میلیمتر و وزن آن ۵۳۰ گرم است. برای کسب جزئیات بیشتر باید به سایت ردمجیک نوبیا مراجعه کرد. برندی خوش سابقه در زمینه تولید محصولات گیمینگ که توانسته نظر علاقمندان را جلب کند و محصولات برجسته و گیمینگ ارائه دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا