اخبار تکنولوژی

تبلت لنوو Tab Plus راهی بازار شد

تبلت لنوو Tab Plus که اخیراً رونمایی شده است اکنون از طریق فروشگاه آنلاین لنوو در ایالات متحده قابل خرید است. این به دنبال عرضه محدود این تبلت در چند بازار بین المللی منتخب از جمله اتحادیه اروپا است. تبلت لنوو تب پلاس با قیمت ۳۲۰ دلار، مدلی با تجهیزات مناسب بوده که عملکرد صوتی فوق‌العاده‌ از ویژگی‌های برجسته آن است.

Tab Plus در قلب خود از پردازنده مدیاتک Helio G99 بهره می‌برد که عملکرد قابل قبول و البته غیر قابل توجه سیستم را امکان پذیر می‌کند، یکی از انتقادات کلیدی این تبلت در بررسی دقیق بود. با این حال، سیستم صوتی ۸ بلندگوی عالی این تبلت، آن را به یک دستگاه سرگرمی ستودنی تبدیل می‌کند، که با نمایشگر ۹۰ هرتزی IPS حتی بهتر شده است. قلم اختیاری امکان استفاده از بهره‌وری عالی را فراهم کرده و عمر باتری عالی آن را جذاب ساخت.

در مجموع، تبلت لنوو Tab Plus برای اکثر افرادی که نیاز به عملکرد متوسطی دارند، تبلتی است که به راحتی قابل توصیه بوده و دارای کیفیت صدایی است که به مراتب از آنچه می‌توان از سایر محصولات با محدوده قیمتی مشابه انتظار داشت، برتری دارد. این تبلت برای استفاده سرگرمی کاملاً مناسب است، اگرچه برخی بهره‌وری سبک وزن با وجود عملکرد ضعیف سیستم به هیچ وجه دور از ذهن نیست.

تبلت لنوو Tab Plus از راه رسید

در دیگر خبرها لنوو پیشتر یک مانیتور منحنی ۲۷ اینچی به نام  لنوو R27qc-30 را در کشور خود رونمایی کرد. این دستگاه دارای یک پنل با وضوح ۲K است و از نرخ نوسازی بالای ۱۸۰ هرتز پشتیبانی می‌کند که آن را برای بازی مناسب می‌کند.

همانطور که از تصویر می‌بینید این یک پنل منحنی است و دارای انحنای ۱۵۰۰R است. به گفته این شرکت، انحنای آن مطابق با زاویه دید چشم انسان است. علاوه بر آن، یک پنل زاویه دید گسترده VA بوده که تجربه تصویری فراگیر و بدون اعوجاج را به ارمغان می‌آورد. ابعاد آن ۲۵۸.۸ در ۳۸۵.۰ میلیمتر در ۶۱۰.۴ میلیمتر است و نسبت تصویر ۱۶:۹ را ارائه می‌دهد.

این پنل دارای وضوح تصویر ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل است. از طریق HDMI، مانیتور نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز را برای حداکثر وضوح ارائه می‌کند در حالی که با اتصال به DisplayPort تا ۱۸۰ هرتز می‌رسد. این شرکت هر دو کابل DP و HDMI را در جعبه ارائه می‌دهد. این مانیتور زمان پاسخگویی ۰.۵ میلی‌ثانیه را ارائه می‌کند، نسبت کنتراست ایستا ۱۰۰۰:۱ بوده و ۹۹ درصد از طیف رنگی sRGB را پوشش می‌دهد. این پنل همچنین دارای گواهی TÜV Rheinland برای انتشار نور آبی کم است.

این مانیتور دارای پایه‌ای با شیب ۵- تا ۲۲ درجه، چرخش ۳۰- تا ۳۰ درجه، چرخش ۹۰- تا ۹۰ درجه و تنظیم ارتفاع ۱۲۰ میلیمتر است. وزن محصول ۶.۱ کیلوگرم (۱۳.۴ پوند) همراه با مجموعه پایه و ۴.۲ کیلوگرم (۹.۳ پوند) بدون آن (برای نصب روی دیوار یا VESA) وزن دارد. از نصب دیواری VESA 100x100mm پشتیبانی می‌کند.


 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا