اخبار تکنولوژی

تبلت وان پلاس پد ۲ بزودی از راه می رسد

تبلت وان پلاس پد ۲ در تاریخ ۱۶ جولای طی رویداد رونمایی تابستانی OnePlus در میلان ایتالیا به صورت جهانی عرضه می‌شود. این تبلت در کنار OnePlus Nord 4، Watch 2R و Nord Buds 3 Pro عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود که این مدل جانشین OnePlus Pad شود که در فوریه ۲۰۲۳ رونمایی شد. نسخه جهانی وان پلاس پد ۲ نسخه جدید OnePlus Pad Pro است که در ژوئن سال جاری در چین معرفی شد. یک مشاور اطلاعاتی برخی از مشخصات کلیدی لو رفته این تبلت را به اشتراک گذاشته و عرضه آن در هند را پیشنهاد کرده است.

طبق یک پست X توسط ایشان آگاروال (@ishanagarwal24)، وان پلاس پد ۲ دارای صفحه نمایش ۱۲.۱ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۳۰۰۰ در ۲۱۲۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و حداکثر روشنایی ۹۰۰ نیت است. همچنین از Dolby Vision پشتیبانی می‌کند.

اطلاعات‌دهنده ادعا کرد که وان پلاس Pad 2 احتمالاً از پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 3 بهره می‌برد. این تبلت می‌تواند در دو پیکربندی رم و فضای ذخیره سازی، ۸ گیگابایت رم+ ۱۲۸ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت رم+ ۲۵۶ گیگابایت در دسترس باشد. همچنین به احتمال زیاد به شش بلندگو مجهز می‌شود.

وان پلاس پد ۲ از راه می رسد

همچنین انتظار می‌رود OnePlus Pad 2 از یک باتری ۹۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۶۷ واتی SuperVOOC پشتیبانی کند. برای دوربین، انتظار داریم دوربین عقب دارای سنسور ۱۳ مگاپیکسلی باشد، در حالی که دوربین سلفی دارای سنسور ۸ مگاپیکسلی است.

منبع اطلاعات ذکر شده اشاره کرد که OnePlus Pad 2 در هند نیز عرضه خواهد شد. این شرکت همچنین OnePlus Stylo 2 را معرفی خواهد کرد که یک قلم، یک صفحه کلید هوشمند و یک جعبه Folio برای همراهی تبلت است.

در دیگر خبرها وان پلاس در حال آماده شدن برای عرضه یک نوع رنگی جدید از پرچمدار تلفن وان پلاس ۱۲ در هند است. این برند با نمایش جزئی جزیره دوربین نقره‌ای رنگ خود، این نوع رنگ جدید را وعده می‌دهد. این گزینه رنگی سفید انحصاری OnePlus 12 در چین است که به دلایلی در بازارهای خارج از سرزمین اصلی عرضه نشد.

دارای بدنه سفید رنگ با قاب نقره‌ای و جزیره دوربین است. علاوه بر این، جزیره دوربین نیز دارای روکش براق نقره‌ای است. مشخصات ثابت خواهد ماند. این گوشی به چیپست کوالکام Snapdragon 8 Gen 3، رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 مجهز است. دارای صفحه نمایش ۶.۸۲ اینچی OLED خمیده با رنگ ۱۰ بیتی، وضوح QHD+ یا ۳۱۶۸ در ۱۴۴۰ پیکسل و نرخ نوسازی LTPO 120 هرتز است.

قسمت عقب دستگاه دارای یک سیستم دوربین سه گانه بوده که شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT-808 سونی، لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX581 و دوربین تله فوتو پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV64B 3x است. برای سلفی، یک دوربین جلو ۳۲ مگاپیکسلی وجود دارد.

ویژگی‌های اضافی شامل بلندگوهای دوگانه استریو، Dolby Vision، محافظ گوریلاگس گلس ویکتوس ۲، WiFi 7، پورت USB 3.2 Gen 1، یک نوار لغزنده هشدار، یک سنسور مادون قرمز و یک حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا