اخبار تکنولوژی

تبلت پرچمدار ردمی در راه است

سال گذشته، شیائومی از تبلت‌های پرچمدار سری شیائومی پد ۶ رونمایی کرد. از این رو، انتظار می‌رود این برند در سال جاری از سری پد ۷ رونمایی کند. یک افشای جدید، توسط مشاور دیجیتال چت استیشن، نشان می‌دهد که برند فرعی شیائومی، Redmi نیز در حال کار بر روی یک تبلت پرچمدار ردمی است. در اینجا نگاهی به آنچه که اطلاعات دهنده در مورد تبلت Redmi به اشتراک گذاشته است، می‌پردازیم.

فاش کننده دو تبلت آینده را که به نظر می‌رسد متعلق به شیائومی هستند، کشف کرده است. یکی از آنها تبلت پرچمدار معمولی و با سایز بزرگ است که پیشتر گفته شد دارای یک صفحه نمایش OLED با صفحه نمایش نور ملایم مات و یک ماژول دوربین عقب مربعی شکل است که در بالا سمت چپ قرار گرفت.

علاوه بر این، برند فرعی در حال ساخت نمونه اولیه یک تبلت با کارایی بالا و کوچک‌تر است که احتمالاً سال آینده عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد اولی یکی از تبلت‌های سری شیائومی پد ۷ باشد، در حالی که دومی به نظر می رسد محصول ردمی است. گویی که سری پد ۷ شیائومی بر ارائه یک تجربه برتر در بخش‌هایی مانند صفحه نمایش و طراحی تمرکز خواهد کرد. از سوی دیگر، تبلت جمع و جور Redmi یک دستگاه عملکرد محور خواهد بود.

مشاور در بخش نظرات پست فاش کرد که تبلت Redmi دارای یک پنل LCD است. این محصول در حال حاضر در مرحله نمونه سازی است، فرآیندی که شامل ایجاد یک مدل کاربردی برای آزمایش و اصلاح قبل از تولید انبوه است. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد نام و مشخصات تبلت Redmi در دست نیست. در حال حاضر، Redmi Pad Pro 5G، مجهز به چیپست Snapdragon 7s Gen 2، قدرتمندترین تبلت برند Redmi است. باید دید که آیا این تبلت جمع و جور و عملکرد محور، Redmi Pad Pro 2 نام خواهد داشت یا چیز دیگری.

تبلت پرچمدار ردمی بزودی از راه می رسد

تبلت پرچمدار ردمی در راه است

در دیگر خبرها شیائومی فعالانه روی سری جدید ردمی نوت کار می‌کند. این گوشی‌های هوشمند پیشتر در فهرست IMEI دیده شده بودند و ظاهر اخیر آنها در گواهی رادیویی چین بیشتر تأیید می‌کند که هر سه مدل از سری Redmi Note 14،  Note 14، Note 14 Pro و Note 14 Pro+  در دست ساخت هستند. ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس عضو برجسته این سری است.

اکنون کارتیکی سینگ، یکی از مشاوران X (توئیتر سابق)، که اغلب جزئیات محصولات شیائومی را به اشتراک می‌گذارد، جزئیات دوربین ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس را فاش کرده است. با کمال تعجب، جزئیات فاش شده حاکی از کاهش رتبه به جای ارتقاء است. به گفته سینگ، Redmi Note 14 Pro+ دارای یک دوربین سه گانه در عقب است که توسط یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی هدایت می‌شود. این یک کاهش نسبت به نسل قبلی خود، Note 13 Pro+ است که دارای دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی بود. با این حال، شیائومی ممکن است با یک سنسور تصویر بهتر جبران کند.

انتظار می‌رود دو دوربین دیگر مانند قبل باشند: یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی. جالب اینجاست که افشاگر ادعا می‌کند که شیائومی در ابتدا قصد داشت یک لنز تله فوتو اضافه کند اما تصمیم گرفت آن را کنار بگذارد. علاوه بر این، گزارشی از اوایل این هفته نشان می‌دهد که ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس ممکن است دارای صفحه نمایش OLED منحنی با وضوح ۱.۵K، فریم پلاستیکی و حسگر اثر انگشت اپتیکال زیر صفحه‌نمایش برای امنیت باشد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا