اخبار تکنولوژی

تبلت گیمینگ ردمی با چیپ اسنپدراگون ۸ در راه است

Redmi از Pad Pro در ماه می ۲۰۲۴ طی رویدادی در چین رونمایی کرد. این تبلت که به اسنپدراگون ۷s Gen 2 مجهز شده، قدرتمندترین تبلت ردمی است. با این حال، یک پست جدید Weibo توسط یک افشاگر قابل اعتماد نشان می‌دهد که این برند در حال کار بر روی یک تبلت متمرکز بر بازی است. یعنی بزودی باید شاهد تبلت گیمینگ ردمی باشیم.

DCS در ماه آگوست یک پست Weibo منتشر کرد تا فاش کند که Redmi در حال کار بر روی یک تبلت پرچمدار با طراحی جمع و جور و صفحه نمایش LCD است. در آن زمان او ادعا کرد که دستگاه در مرحله نمونه‌سازی است. او همچنین ادعا کرد که رونمایی دستگاه در سال ۲۰۲۵ صورت می‌گیرد. به نظر می‌رسد DCS در پست اخیر Weibo درباره دستگاه مشابه صحبت می‌کند. این بار، او ادعا می‌کند که این دستگاه بازی را در اولویت قرار می‌دهد و دارای چیپست سری ۸ اسنپدراگون است.

از نظر عملکرد، تبلت گیمینگ ردمی آینده ممکن است از تبلت‌های پرچمدار سری پد ۷ شیائومی پیشی بگیرد. انتظار می‌رود سری پد ۷ شامل دو مدل مانند پد ۷ و پد ۷ پرو شود. بر اساس گزارش‌ها، این دستگاه‌ها به ترتیب از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره خواهند برد. انتظار داریم هر دو محصول دارای پنل‌های ۱۱ و ۱۶ اینچی LCD باشند.

نوبیا اخیرا یک تبلت بازی را با نام Red Magic Nova در چین عرضه کرد. این مدل دارای پنل ۱۰.۹ اینچی LCD ، چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نسخه پیشرو و باتری ۱۰۱۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی است. این محصول با برچسب قیمت ۳۹۹۹ یوان (۵۶۵ دلار) در چین عرضه شد.

تبلت گیمینگ ردمی در نزدیکی رونمایی

تبلت گیمینگ ردمی آینده می‌تواند یک پیشنهاد مشابه باشد. امیدواریم در گزارش‌های آتی جزئیات بیشتری از دستگاه ارائه شود. در اخبار مرتبط، Redmi همچنین در حال کار بر روی سری گوشی‌های هوشمند Redmi K80 است که احتمالاً شامل گوشی‌های Redmi K80e، Redmi K80 و Redmi K80 Pro می‌شود. این دستگاه ها ممکن است به ترتیب دارای چیپست های Dimensity 8400 (آینده)، Snapdragon 8 Gen 3 و Snapdragon 8 Gen 4 باشند. انتظار می‌رود سری K80 در ماه نوامبر در چین رونمایی شود.

در دیگر خبرها شیائومی یک نسخه رم ۲۴ گیگابایتی را به ردمی K70 اولترا خود اضافه کرده که دارای ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی است. Redmi K70 Ultra در جولای ۲۰۲۴ با پردازنده مدیاتک Dimensity 9300+ معرفی شد. گوشی Redmi K70 Ultra دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی اولد ۸T LTPS با وضوح ۱.۵K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است. این دستگاه مجهز به چیپست Dimensity 9300+، تراشه گرافیکی D1، رم LPDDR5x، حافظه داخلی UFS 4.0 و باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی است که از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

برای سلفی، K70 Ultra دارای یک دوربین جلو ۲۰ مگاپیکسلی است. در قسمت عقب، دوربین اصلی سونی IMX906 با وضوح ۵۰ مگاپیکسلی دارای OIS، لنز ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو دارد. ویژگی‌های اضافی شامل بلندگوهای دوگانه، موتور خطی محور x، اسکنر اثرانگشت زیر صفحه نمایش، بلستر IR، فریم فلزی و بدنه با استاندارد IP68 می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا