اخبار تکنولوژی

تبلت ۱۰ اینچی وَیو TL10 معرفی شد

VAIO، برندی که تقریباً یک دهه پیش از سونی جدا شد، هنوز در بازار رایانه‌های شخصی حضور دارد. این شرکت که چند لپ تاپ ویندوزی را پیشتر عرضه کرد، اکنون با مدل وَیو TL10 وارد صنعت تبلت شد.

این شرکت تبلت TL10 را معرفی کرده که دارای سیستم عامل اندروید بوده و دارای صفحه کلید قابل حمل برای استفاده از دستگاه به عنوان یک رایانه ۲ در ۱ است.

 وَیو TL10 یک صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی IPS LCD با وضوح صفحه ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل هم دارد. در بخش سخت افزاری، پردازنده UNISOC Huben T616 به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G57MP1 شامل آن شد.

در بخش حافظه، ۸ گیگابایت رم LPDDR4x و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد. در بخش دوربین، تبلت دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو برای گرفتن عکس‌های سلفی است.

وَیو TL10 با طراحی ساده

این دستگاه به پشتیبانی شبکه ۴G LTE با دو سیم کارت می‌پردازد و از Wi-Fi 5 و همچنین بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی دارد. این دستگاه دارای سیستم عامل اندروید ۱۳ بوده و از بلندگوهای دوگانه استریو به همراه جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون برخوردار است. باتری ۷۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۸ واتی هم وجود دارد.

تبلت اندرویدی VAIO TL10 با قیمت ۳۶۳ دلار در برزیل عرضه شده است. هنوز مشخص نیست که آیا این شرکت قصد دارد این دستگاه را به بازارهای دیگر عرضه کند یا خیر. برند مورد اشاره پس از جدایی سونی، موفق نشد بازار گرمی برای خود تدارک بیند. احتمالا بزودی باید محصولات بیشتری از سوی این برند شاهد باشیم.

کمپانی که همیشه سعی داشته لپ تاپ‌های کارآمدی ارائه دهد. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت این شرکت مراجعه کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا