اخبار تکنولوژی

تبلت Galaxy Tab S10+ در Geekbench رویت شد

تبلت Galaxy Tab S10 ممکن است اواخر امسال به عنوان جانشین Galaxy Tab S9+ عرضه شود. دومی در جولای ۲۰۲۳ در کنار یک گلکسی تب اس ۹ پایه و یک نسخه گلکسی تب اس ۹ اولترا رونمایی شد.

در حالی که هیچ جزئیاتی در مورد سری آتی گلکسی تب اس ۱۰ در دسترس نیست، یک تبلت جدید سامسونگ به صورت آنلاین رویت شده است که گفته می‌شود گلکسی تب اس ۱۰ پلاس خواهد بود. این تبلت در یک وب سایت بنچمارک مشاهده شده که به چند ویژگی کلیدی مانند چیپست، رم و سیستم عامل اشاره می‌کند.

تبلت جدید سامسونگ با شماره مدل SM-X828U در بنچمارک Geekbench مشاهده شد. افشاگر Ice Universe (UniverseIce@) در یک پست X ادعا کرد که این نسخه آمریکایی Galaxy Tab S10+ است. آنها اضافه کردند که جزئیات پردازنده ذکر شده در Geekbench نشان می‌دهد این تبلت با چیپست مدیاتک Dimensity 9300+ تحت تست قرار دارد.

تبلت Galaxy Tab S10+ تابستان از راه می رسد

تبلت Galaxy Tab S10+ در Geekbench رویت شد

طبق فهرست Geekbench، گلکسی تب اس ۱۰ پلاس با چیپست مدیاتک Dimensity 9300+ به ترتیب ۲۱۴۱ و ۶۹۵۲ امتیاز در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای کسب کرد. همچنین نشان داد که این تبلت از ۱۲ گیگابایت رم پشتیبانی می‌کند و با اندروید ۱۴ عرضه می‌شود. اگر سامسونگ گلکسی تب اس ۱۰ پلاس با تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۹۳۰۰+ عرضه شود، از چیپست اسنپدراگون موجود در انواع گلکسی تب اس ۹ فاصله خواهد گرفت.

گلکسی تب اس ۹ پلاس فعلی سامسونگ توسط تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام همراه با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم پشتیبانی می‌شود و بر روی رابط کاربری مبتنی بر اندروید ۱۳ قرار دارد. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی Dynamic AMOLED 2X با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. برای دوربین، Galaxy Tab S9+ یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در کنار یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید در عقب و یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی در جلو دارد. این تبلت از یک باتری ۱۰۰۹۰ میلی آمپرساعتی پشتیبانی کرده که ادعا می‌شود تا ۱۶ ساعت زمان پخش ویدیو را ارائه می‌دهد.

در دیگر خبرها به گفته ۹۱mobiles، با دریافت تاییدیه بلوتوث SIG و اکنون گواهی BIS در هند، شایعات به نفع رویداد آینده Galaxy Unpacked سامسونگ در ماه جولای ادامه می‌یابد. به لطف این فرآیند صدور گواهی، احتمال عرضه قریب‌الوقوع سری گلکسی واچ ۷ آینده وجود دارد.

این پرونده چهار مدل را برای سری گلکسی واچ ۷ نشان می‌دهد: SM-L300، SM-L305F، SM-L310 و SM-L315F. علاوه بر این، Galaxy Watch Ultra با شماره مدل SM-L705F فهرست شده است، در حالی که Watch FE در زیر SM-R861 رویت می‌شود. این طیف وسیع‌تر از مدل‌ها نشان‌دهنده استراتژی سامسونگ برای پاسخگویی به بخش‌های قیمتی مختلف است: سطح پایه، میان‌رده و رده بالا، به‌طوری‌که Watch FE برای کاربران کم بودجه و اولترا برای کاربرانی با بودجه بالا.

افشای اطلاعات برخی از مشخصات کلیدی گلکسی واچ ۷ و واچ اولترا را فاش کرده است. گلکسی واچ ۷ در سایزهای ۴۰ و ۴۴ میلیمتری با گزینه‌های رنگ سبز و کرم عرضه خواهد شد. این مدل صفحه نمایش کریستالی یاقوت کبود با حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت دارد و ساختاری بادوام با IP68 و ۵ATM مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را حفظ می‌کند. ظرفیت باتری نیز مشخص شده است، مدل ۴۰ میلیمتری دارای باتری ۳۰۰ میلی آمپرساعتی و مدل ۴۴ میلیمتری دارای باتری ۴۲۵ میلی آمپرساعتی است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا