اخبار تکنولوژی

تبلت NXTPAPER 14 تی سی ال رونمایی شد

TCL با معرفی تبلت NXTPAPER 14 مجموعه تبلت‌های خود را گسترش داده است. این دستگاه مقرون به صرفه دارای صفحه نمایش LCD مات ۱۴.۳ اینچی با وضوح ۲۴۰۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است. به لطف فناوری NXTPAPER 3.0، تجربه خواندن کاغذ مانندی را ارائه می‌دهد. صفحه نمایش دارای سه حالت متمایز است: حالت رنگی پیش‌فرض، حالت کاغذ رنگی که از e-readers تقلید می‌کند و حالت شبه جوهر E.

این دستگاه از پردازنده Helio G99 قدرت گرفته و با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود. متأسفانه این تبلت دارای اسلات کارت microSD نیست. این دوربین دارای دو حسگر جلو و استاندارد IP54 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به اسپیکرهای چهارگانه، قفل تشخیص چهره، Wi-Fi 5، بلوتوث ۵.۰ و باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۳۳ واتی اشاره کرد. این تبلت اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند و از ویژگی‌هایی مانند پنجره‌های شناور و عملکرد نمایش ثانویه پشتیبانی می‌کند.

تبلت NXTPAPER 14 با قیمت ۳۹۹ یورو، گزینه‌ای مقرون به صرفه برای کسانی است که به دنبال صفحه نمایش بزرگ و کاغذی هستند. خبر دیگر، آنر MagicPad 2 را در IFA در کنار گوشی تاشو Magic V3 خود معرفی کرده است. این تبلت دارای طراحی باریک ۵.۸ میلیمتری و صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی اولد ۳K با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است که تا ۱۶۰۰ نیت روشنایی ارائه می‌دهد. همچنین از IMAX Enhanced، صدای DTS و ویژگی‌های فناوری صوتی فضایی Honor برای تجربه صدای پیشرفته پشتیبانی می‌کند. این دستگاه مجهز به اسنپدراگون ۸s نسل ۳ است و یک باتری ۱۰۰۵۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع ۶۶ واتی دارد.

تبلت NXTPAPER 14 تی سی ال از راه رسید

در دیگر خبرها TCL به گسترش خانواده محصولات خود ادامه می‌دهد. این شرکت با تبلت NXTPAPER 11 و Tab 11 خود که ترکیبی منحصر به فرد از فناوری صفحه نمایش کاغذ مانند و عملکرد قدرتمند هستند، موجی در بازار تبلت ایجاد کرده است. حال این شرکت تبلت Tab 10 Gen 2 را معرفی کرده که مشخصات قابل قبولی دارد.

TCL یک تبلت اندرویدی ارزان قیمت جدید به نام Tab 10 Gen 2 را معرفی کرده است. این تبلت دارای صفحه نمایش ۱۰.۳۶ اینچی، پردازنده ۸ هسته‌ای، ۴ گیگابایت رم و حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین اسلات کارت microSD، پشتیبانی از ۴G LTE و یک قلم فعال هم شامل آن می‌شود.

تب ۱۰ نسل ۲ اندروید ۱۳ داشته و انتظار می رود تا جولای ۲۰۲۵ آپدیت‌های امنیتی پی در پی دریافت کند. در سوی دیگر باید به باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ معقول نیز اشاره کرد. این تبلت دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی دارد. همچنین همچنین بلندگوهای استریو و پورت USB-C هم شامل آن شد. تبلت Tab 10 Gen 2 گزینه خوبی برای افرادی بوده که به دنبال یک تبلت اندرویدی مقرون به صرفه با امکانات فراوان هستند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا