اخبار تکنولوژی

تبلت Redmi Pad SE 8.7 بزودی معرفی می شود

تبلت Redmi Pad SE 8.7 شیائومی در تاریخ ۲۹ جولای رونمایی خواهد شد و دارای ویژگی‌های قابل توجهی به عنوان گزینه مقرون به صرفه است. افشای اطلاعات قبلی توسط Sudhanshu Ambhore نگاهی اجمالی به طراحی و مشخصات تبلت ارائه می‌کرد. اکنون حتی مشخصات بیشتری از این تبلت به بیرون درز کرده است.

انتظار طراحی جعبه‌ای با حاشیه‌های ضخیم، بلندگوهای دوگانه و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون را دارید. یک صفحه نمایش ۸.۷ اینچی LCD با وضوح HD (1340 در ۸۰۰ پیکسل) شایعه شده است. علاوه بر این، گزارش جدید نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، شارژ ۱۸ وات و ابعاد تبلت را نشان می‌دهد که ۲۱۱.۵۸در ۱۲۵.۴۸ در ۸.۸ میلیمتر است. تبلت Redmi Pad SE 8.7 بیش از ۳۷۳ گرم وزن دارد. طبق گزارش‌ها، مدل وای فای ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد که پس از عرضه با قیمت ۱۶۹ یورو در لیست قرار می‌گیرد.

در بخش فنی، پردازنده مدیاتک Helio G99 همراه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه قابل ارتقا (اسلات کارت microSD تا ۲ ترابایت) پیش بینی می‌شود. دوربین‌ها شامل یک سنسور اصلی ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور سلفی ۵ مگاپیکسلی هستند. اسپیکرها از Dolby Atmos پشتیبانی می‌کنند و تبلت اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند.

یک باتری ۶۶۵۰ میلی آمپرساعتی از طریق USB-C شارژ می‌شود. در حالی که اتصال ۴G LTE برای مدل Redmi Pad SE تایید شده، مشخص نیست که آیا نسخه ۸.۷ اینچی به طور خاص از آن پشتیبانی می‌کند یا خیر. شیائومی احتمالا به‌زودی این جزئیات را روشن خواهد کرد.

تبلت Redmi Pad SE 8.7 در نزدیکی

در دیگر خبرها شیائومی همیشه به سری MIX توجه زیادی داشت. اما ما مدل جدیدی از MIX را در ۳ سال گذشته شاهد نبودیم. در حال حاضر، سازندگان دستگاه بر روی بازار گوشی‌های هوشمند تاشو متمرکز شده‌اند. در سال های گذشته، سری میکس شیائومی در برخی نکات با رقبای خود تفاوت داشت. اما به نظر رسیده شیائومی میکس ۵ را نباید بزودی شاهد باشیم.

این گوشی‌های هوشمند دارای تجربه بی‌نهایت صفحه نمایش، دوربین زیر نمایشگر و بسیاری ویژگی‌های پیشرفته دیگر بودند. اکنون، این واقعیت که MIX 5 به طور مخفیانه توسط مهندسان شیائومی آزمایش می‌شود نشان می‌دهد که این برند دوباره روی سری MIX تمرکز کرده است. شیائومی MIX 5 در پایگاه داده GSMA IMEI مشاهده شده و برخی از ویژگی‌های آن آشکار شده است.

شیائومی میکس ۵ دارای شماره مدل ۲۵۰۳AVP01C است. عدد ۲۵۰۳ در ابتدای شماره مدل نشان‌دهنده مارس ۲۰۲۵ است. اما وقتی تاریخ‌های عرضه قبلی شیائومی را در نظر می‌گیریم، میکس ۵ می‌تواند همراه با Xiaomi 15 Ultra در آوریل ۲۰۲۵ عرضه شود. سازنده گوشی‌های هوشمند MIX 5 را با یک عرضه بزرگ معرفی خواهد کرد. متأسفانه لازم به ذکر است که Xiaomi MIX 5 تنها در چین عرضه خواهد شد. انتظار نمی‌رود در بازارهای جهانی و هند رونمایی شود.

برای کسب جزئیات بیشتر پیرامون تبلت اقتصادی باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند چه برنامه‌ای در سر دارد. پیش بینی شده بزودی اخبار موثقی دردسترس قرار گیرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا